FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1763 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Problem a raczej pytanie 
[powiadom znajomego]    
Autor "Problem a raczej pytanie"   
 
Graver
 Wysłana - 18 styczeń 2005 22:32        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Czesc!
Jak dotad siedzialem tylko na forum Zjawisk Niewyjasnionych, ale jakies 2 dni temu pomyslalem, ze wejde sobie tutaj i poczytalem pare postow i mysle, ze moge liczyc na Wasza pomoc w moim problemie.
Jestem z dziewczyna ponad rok, roznie u nas jest, raz lepiej raz gorzej. Uczucie, które jest miedzy nami jest bardzo silne. Moje pytanie jest takie:
czy jesli bysmy zaczeli wspolzyc to czy to by umocnilo nasz zwiazek ??
Prosze o wszystkie argumenty za i przeciw.
Jesli juz byl taki temat, to prosze o wyrozumialosc, nie zbyt dobrze umiem sie poslugiwac tym forum a pytanie jest dla mnie wazne.
Z gory dzieki za odpowiedz.
______________________________
 
Kiedy z serca płyną słowa, uderzją z wielką mocą.
Krąża blisko wśród nas od tak dając chętnym szczere złoto.

 
vox
 Wysłana - 18 styczeń 2005 23:05      [zgłoszenie naruszenia]

Myśle że jezeli współżycie byłoby udane to napewno to by was zbliżyło. Nie ma żadnego sprzeciw! Do roboty.

Znawca -
 
dzieciak3
 Wysłana - 18 styczeń 2005 23:28      [zgłoszenie naruszenia]

tak jak przedmowca....... jezeli bylo by OK to bylo by ok chyba ze cos by wyszlo nie tak to......

ale zregoly i w wiekszosci "zdarzen" jest OK

wiec powodzenia i daj z siebie wszystko
_______________________________
 
WIELIKICH ludzi sie NIEZAPOMINA !!! TURBOX na zawsze w NASZEJ PAMIECI [*] :(
............................................................
ZWOLNIJ..... szkoda ZYCIA !!!

 
rafee
 Wysłana - 18 styczeń 2005 23:49      [zgłoszenie naruszenia]

tylko nie koncz za wczesnie
_______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

Ekspert -
 
JO JO JO
 Wysłana - 19 styczeń 2005 00:00      [zgłoszenie naruszenia]

i uważaj na ufo
_______________________________
 


 
2M4N
 Wysłana - 19 styczeń 2005 10:33      [zgłoszenie naruszenia]

tu na ziemii pamiętaj o kondomie na swojego ufoka aby nie mieć potem kosmicznych problemów i potomka z innej planety,
uważaj! obcy potrafią być szybsi

_______________________________
 
...tylko pomarudzę i pójdę...

Znawca -
 
Jonks
 Wysłana - 19 styczeń 2005 10:56      [zgłoszenie naruszenia]

no stary nei zazdroszcze bo jak spieprzysz sprawe to rzucisz zwiakowi kolejna klode pod nogi i jeszcze z taka mysla ze musisz dobrze wypasc wroze Ci ze raczej tak nei bedzie no ale zalezy
_______________________________
 
SORRY ZA LITEROWY ALE NIGDY MI SIE NIE CHCE ICH POPRAWIAC :)

[http://www.sfd.pl/temat134812/]

Specjalista -
 
ricky
 Wysłana - 19 styczeń 2005 13:45      [zgłoszenie naruszenia]

jestescie razem rok i nie bylo fiku miku?? respect
_______________________________
 
SÓL DROGOWA, CHLOREK WAPNIA
HURT, DETAL

Znawca -
 
M_F
 Wysłana - 19 styczeń 2005 14:52      [zgłoszenie naruszenia]



fiku miku

Zmieniony przez - M_F w dniu 2005-01-19 14:54:20

 
Tyler D.
 Wysłana - 19 styczeń 2005 15:50      [zgłoszenie naruszenia]

Sex przed slubem? jak wogole możesz o tym myślec!!! Co z Ciebie za katolik??? Seks przedmałżeński to najwieksze zło jakiego możesz sie dopuścić. Na szczescie juz niedługo po dojsciu do wladzy Ligi Rodzin Polski dobierzemy wam sie do skóry zboczency !!! Za seks przed ślubem kara śmierci
_______________________________
 
If you don't claim your humanity you will become a statistic

 
Helevorn
 Wysłana - 19 styczeń 2005 15:58      [zgłoszenie naruszenia]

Jestescie ze soba rok i jeszcze sie nie kochaliscie? Dziwne w dzisiejszych czasach

Wedlug mnie seks jest najwiekszym spoiwem zwiazku (nie podstawa, ale spoiwem). IMHO bez niego prawdopodobnie nie da sie zbudowac solidnego, trwalego zwiazku.

Zatem nie czekaj, bo byc moze Twoja dziewczyne denerwuje Twoja opieszalosc...
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Problem a raczej pytanie

Strony: 1 2