FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5292 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Problem z laską.. 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "Problem z laską.."   
 
MłodyOgier
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 10:45        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam! Jest to mój pierwszy post na tym forum..Chciałem sie spytac co sądzicie otym co zaraz wam przedstawie...Mam 15 lat..jestem ze swoja obecna dziewczyna 2 miesiace..Po pierwszym miesiacy doszlo do naszego zblizenia i kochalismy sie 2 razy pod rzad Wszystko bylo oka roblismy to jeszcze pozniej pare razy..No ale ona powiedziala że chce przerwe zrobic..ze ona czuje ze jeszcze nie dorosla do tego...no ale oczywiscie po moim oporze i klutni powiedziala ze dlatego ze mnie kocha to sie poswieci..no i zrobilismy to jeszce z 2 razy...i znowu powiedziala KONIEC Z SEKSEM...mowi ze nie zaluje ze zrobila to zemna ale zaluje ze tak szybko ze jeszcze niby nie dorosla..Co o tym sadzicie..mi sie wydaje ze moze ktos nowy pojawil sie u niej na horyzoncie..cos sie z***alo...Piszcie co o tym sadzicie..bo to jest dla mnie straszna wiadomosc ze koniec z seksem...jestem mlodym napalonym nastolatkiem chce mi sie dupczyc
Pozdro
______________________________
 
Anal Szansą Rozwoju, Oral Gwarancją Sukcesu..

 
-Gagarin-
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 10:46     
 Usunięta przez Andromedaa za naruszenie Pkt4 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
maverick22
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 10:48     
 Usunięta przez Andromedaa za naruszenie Pkt4 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
Znawca -
 
maciejq
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 10:51      [zgłoszenie naruszenia]

łokurvva

"jestem mlodym napalonym nastolatkiem chce mi sie dupczyc"

łooooooooooooookurvva

az ci dam soga ;)
_______________________________
 
i got 99 donuts but a bitch ate one

 
MłodyOgier
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 10:52      [zgłoszenie naruszenia]

Panowie troche powagi...To że wy zaczynaliscie w wieku 18-20 lat to nie znaczy ze wszyscy sa tacy nie poradni w tych sprawach..piszcie konkretnie co sadzicie...czy rzeczywiscie moze byc tak ze moja dziewczyna czuje sie jeszcze nie dojrzala do tego ?
_______________________________
 
Anal Szansą Rozwoju, Oral Gwarancją Sukcesu..

 
maverick22
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 10:57      [zgłoszenie naruszenia]

Moze i jestes dojrzaly fizycznie do seksu ,ale napewno nie jestes dojrzaly psychicznie. P.S mam nadzieje ze Slonce nie usunie mi tej wypowiedzi.
_______________________________
 
Dla pewnego swego nie ma żadnych granic.

[http://www.insomnia.pl/maverick22%3A_-t572932.html] -->to sem ja%-)

Znawca -
 
Havoc2005
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 10:57      [zgłoszenie naruszenia]

Prowokacja.
_______________________________
 
Homo homini lupus est!!

 
evernever
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 10:59     
 Usunięta przez Andromedaa za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
Specjalista -
 
MłodyOgier
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 11:00      [zgłoszenie naruszenia]

Prowokacja ...Nie no myslalem ze moge tu na powaznie pogadac z ludzmi co sie na tym znaja...ale widze ze seks w wieku 15 lat no w maju bedzie 16..to dla was cos nie wyobrazalnego..chlopaki trzeba kuć póki jest sie młodym..no ale tu nie chodzi o to ze w wieku 15 lat tylko o te ze laska juz nie chce..
_______________________________
 
Anal Szansą Rozwoju, Oral Gwarancją Sukcesu..

 
prezes85
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 11:00     
 Usunięta przez Andromedaa za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
Specjalista -
 
MłodyOgier
 Wysłana - 15 kwiecień 2006 11:00      [zgłoszenie naruszenia]

evenever moze bardziej kulturalnie co ?
_______________________________
 
Anal Szansą Rozwoju, Oral Gwarancją Sukcesu..

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 9 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

Problem z laską..

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9