FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 20408 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Problem z orgazmem 
[powiadom znajomego]    
Autor "Problem z orgazmem"   
 
aesdefor
 Wysłana - 26 listopad 2005 22:36        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Sprawa wyglada nastepujaco. Wspolzyje z moja dziewczyna od okolo 4 miesiecy i przez ten czas udalo sie jej jedynie raz osiagnac 'szczyt'. Bardzo sie kochamy i raczej oczywiste ze chcemy jak najlepiej. Sprawa jest tym gorsza, ze ona zaczyna uwazac, ze to jej wina wiec staram sie brac wine na siebie,zeby sie nie zamartwiala. Czy ktos ma jakas teorie czemu tak jest, albo ma na to rade? I jezeli tak sie zdarza to bardzo zle jest?
P.S. na 'solo' nie ma z tym problemow (czyt. sama sobie)
P.S 2 szukalem w innych tematach ale raczej nie znalazlem odpowiedzi do takiego przypadku.

pozdro, aesdefor

 
Xavier1985
 Wysłana - 26 listopad 2005 22:48      [zgłoszenie naruszenia]

Moze za bardzo sie przyzwyczaila robic sobie dobrze i teraz jest jej ciezko to tak jak facet za duzo wali to potem tez mu ciezko.
_______________________________
 

>>Od kołyski aż po grób jedna wiara jeden klub ...... tylko CENTOKLUB !!<<

 
CTA
bluesuit
 Wysłana - 26 listopad 2005 22:54      [zgłoszenie naruszenia]

Chodzi ci o orgazm kobiety podczas stosunku? Wydaje mi się że o wiele trudniej właśnie dojść kobiecie jedynie przez ruch członka w waginie. Trzeba dorzucić jakieś inne pieszczoty równocześnie, łechtaczka, sutki ale i tak szczerze mówiąc to ja ze swoją dziewczyną kochamy się gdzieś troche ponad pół roku i ona właśnie orgazm od samego stosunku miała chyba z 3 razy. Nie wiem czemu tam tak ciężko zaspokoić kobiete ale nie tylko ty masz ten problem

Ekspert -
 
cooqłka
 Wysłana - 26 listopad 2005 23:00      [zgłoszenie naruszenia]

Poczytaj trochę na temat seksualności kobiety - upewnij się, że nie masz zaległości w tej kwestii. Jeśli okaże się, że nie, to najlepiej wspólnie odwiedzcie seksuologa
_______________________________
 
Do czytających moje posty,których zmyli nick: JESTEM FACETEM! Więc nie podbijać do mnie panowie %-)
---------------------
Zawsze się znajdzie odpowiednia filozofia do braku odwagi - Albert Camus

Znawca -
 
korian
 Wysłana - 26 listopad 2005 23:06      [zgłoszenie naruszenia]

Moim zdaniem to poprostu za mało ćwiczycie razem Kobiety już takie są, że do tych spraw podchodzą bardzo emocjonalnie. Zadbaj o odpowiedni nastrój, postaraj się, żeby czuła się wtedy bezpieczna. Przyczyna moim zdaniem leży w psychice twojej dziewczyny. Rozmawiajcie o tym co was cieszy w seksie a co cieszy was mniej. Pozdrawiam.

Ekspert -
 
MLO
 Wysłana - 26 listopad 2005 23:18      [zgłoszenie naruszenia]

Jaką stosujecie antykoncepcje? jeśli nie są to tabletki, tylko np. prezerwatywa, to może wizja ciąży ją tak blokuje, że nic z tego nie wychodzi.

 
MrBee
 Wysłana - 26 listopad 2005 23:38      [zgłoszenie naruszenia]

Sa 3 rodzaje orgazmu piersiowym pochwowy i łechtaczkowy ten ostatni najłatwiej kobiecie uzyskac wiec Zacznij dzialac jęzorem i zrób jej minete jak dobrze zadzialas napewno bedzie miala orgazm pozdro

Zmieniony przez - MrBee w dniu 2005-11-26 23:39:19

 
aesdefor
 Wysłana - 26 listopad 2005 23:48      [zgłoszenie naruszenia]

CTA: pieszczoty sa dodane i to z nimi udalo sie tylko raz. Poza tym gdyby kazda panienka byla tak samo czula w tych miejscach to pewnie nie byloby problemu
cooqłka: bylbym wdzieczny za jakis link, a do specjalisty w wieku 18 lat isc to raczej nie na miejscu
MLO: tabsy, teoria chybiona

Tak w ogole to o tych sprawach dosc luzno o tym rozmawiamy, ale watpie czy by powiedziala mi gdyby faktycznie byla to moja wina.

 
CTA
bluesuit
 Wysłana - 27 listopad 2005 01:19      [zgłoszenie naruszenia]

No właśnie ja też z moją dziewczyną z pieszczotami i też bardzo żadko niestety ma, nie mam pojęcia od czego to zależy ale na pewno nie od wadliwej pyty hehe jestem w twoim wieku i pewnie partnerke mamy w podobnym wydaje mi się poprostu że jeszcze sie nie nauczyły do końca wyłapywać tych bodźców, w końcu kobieta uczy się orgazmu

Ekspert -
 
MLO
 Wysłana - 27 listopad 2005 01:21      [zgłoszenie naruszenia]

Niektóre kobiety dopiero po urodzeniu dziecka są w stanie odczuwać pełny orgazm.

 
CTA
bluesuit
 Wysłana - 27 listopad 2005 01:24      [zgłoszenie naruszenia]

a nie wystarczy im wepchać arbuza i potem żeby go wyparły z powrotem?

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 6 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Problem z orgazmem

Strony: 1 2 3 4 5 6