FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2129 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Filozofia, Psychologia, Religie
Problem z przyszłością po studiach 
[powiadom znajomego]    
Autor "Problem z przyszłością po studiach"   

nieuk_85
 Wysłana - 20 luty 2010 18:21       

Przeniesiona przez Pan Śmierć z działu 'NASZE SZKOŁY'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam. Mam dziwny problem, dla niektórych zupełnie nie zrozumiały ale jednak on mnie trapi. Mianowicie boje się poważnej, odpowiedzialnej pracy. Nie lubiłem nigdy pracować ale jak musiałem to trudno. Kończę właśnie bardzo trudne i wymagające studia po których mam tytuł inżyniera, świetną, dobrze płatną pracę. No właśnie, ale praca to już poważne zajęcie które szufladkuje mnie jako dorosłego. A ja jestem przecież "biedny student"! Już teraz planuje, żeby iść na jakąś magisterkę i na przysłowiowy "zmywak", żeby zarobić tylko na studia i utrzymanie, chcę się cieszyć tym beztroskim życiem. Czuję, że jestem uzależniony od szkoły choć nie cierpię się uczyć! I to żebym był dobrym studentem, a tu mam problemy prawie co semestr hehe, ale bez warunku jeszcze. Mam te 25 lat, ludzie w moim wieku już pracują, zakładają powoli rodziny, mają dzieci a ja się czuje jak dziecko w lesie. Był ktoś w mojej sytuacji? Nie wiem czy brnąć dalej w naukę czy brać życie za rogi i na głęboką wodę ruszyć. Był ktoś w takiej sytuacji jak ja?

Pan Śmierć
BARON
 Wysłana - 20 luty 2010 18:55      [zgłoszenie naruszenia]

Przenoszę, bo to jest raczej problem psychologiczny niż związany z edukacją

AD ANCALES, PLEBES!!!! EGO SUM BARON!!!
Veni, Vidi, Banni!%-)
Mafia znających łacinę%-)Baron wszystkich działów%-)
Rada Jedenastu i Inso 2009

Specjalista -

szczypek90
 Wysłana - 20 luty 2010 18:56      [zgłoszenie naruszenia]