FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 39578 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Elektronika
Program do "ucinania" mp3? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Program do "ucinania" mp3?"   
 
.JohnyB..
 Wysłana - 18 październik 2005 16:39       
 
Przeniesiona przez Przemq52 z działu 'HYDEPARK'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

witam! zna ktos nazwe jakiegos programiku zeby uciac, skrocic mp3..? poniewaz mam pare setow z ktorych np:2 lub 3 piosenki mi sie podobaja, ktore chcialbym sobie wgrac do odtwarzaczalub nagrac na plytke, a nie chce calego setu.
z gory wielkie dzieki, za pomoc oczywiscie sog!
pzdr!

 
perlo
 Wysłana - 18 październik 2005 16:40      [zgłoszenie naruszenia]

masz od tego inne forum ... pozatym uzywanie googli nie boli...
_______________________________
 
Kazali mi usunac podpis :( %-)

 
.JohnyB..
 Wysłana - 18 październik 2005 16:45      [zgłoszenie naruszenia]

ale tutaj siedzi wiecej osob i jesli ktos mi poda dobry programik, bedzie mozna skasowac temat, a z googli korzystalem i znalazlem tylko "god father" czy jakos tak , ale nie umialem sie nim za bardzo poslugiwac...

 
--Netter--
 Wysłana - 18 październik 2005 16:50      [zgłoszenie naruszenia]

 
zaborek
 Wysłana - 18 październik 2005 16:59      [zgłoszenie naruszenia]

jak masz nero to nero wave editor
_______________________________
 
"Wśród ludzi jest więcej kopii niż oryginałów" - Pablo Picasso
"Dobry Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein

 
Jaroch
 Wysłana - 18 październik 2005 17:18      [zgłoszenie naruszenia]

rzeźnik mpegów 1.1.98 lub mp3 butcher (inna nazwa)
[www.rzeznik.prv.pl]
[www.sieczkarnia.z.pl]

jeden z prostszych programikow

Zmieniony przez - Jaroch w dniu 2005-10-18 17:19:14
_______________________________
 
from my rotting body Shrooms shall grow and I am in them and That is the Eternity

 
.JohnyB..
 Wysłana - 18 październik 2005 17:41       [zgłoszenie naruszenia]

dzieki wielkie, juz rozkminilem o co w nim chodzi, o cos takiegomi chodzilo, 3mcie wszyscy po sogu.
pzdr!

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Program do "ucinania" mp3?

Warto przeczytać: ipod hp nie chce sie ładowac | Jaki komp? | Nokia 5200 | Pomoc w doborze podzespołów bazowych | Nowy komp | Lampa UV i ogolnie o ultrafiolecie | prosty program do przyspieszenia odtwarzania pliku audio | Słuchawki | bezpłatne domeny | Need for Speed ProStreet | problem z kinem domowym | gg w tel. | telefon + mp3 | Plus, play czy inne ? | problem z aparatem | NOKIA SYMBIAN | yaris | nibiru | prosaki | kara śmierci | kurdes | penilarge | tor | matlab | mat lab | monika mrozowska | regulator | morandi | wojsko | agnieszka szulim | breaking bad | joanna kulig | tulisa | seks warszawa | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0