FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 864 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Nauki Humanistyczne
Prosze o szybka pomoc:(( - Dziekuje!! 
[powiadom znajomego]    
Autor "Prosze o szybka pomoc:(( - Dziekuje!!"   
 
princess85
 Wysłana - 7 maj 2008 16:25        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Czy moze ktos wie skad jest wziety ten cytat??? z jakiej ksaizki itp

Motywy (pragnienia, zainteresowania, obawy, niechęci) wzbudzane są przez różnorodne czynniki. Są to:
1. Potrzeba - niezaspokojona potrzeba jest źródłem tzw. napięcia motywacyjnego.
2. Nagroda - czynnik, który może potrzebę zaspokoić (posiada wartość gratyfikacyjną dodatnią).
3. Kara - czynnik, który może przyczynić się do zwiększenia potrzeby (ma on wartość gratyfikacyjną ujemną).
4. Ocena szansy - człowiek musi mieć przeświadczenie, że w danych warunkach potrafi osiągnąć zaspokojenie potrzeby (uzyskać nagrodę), bądź zapobiec lub usunąć to, co przeszkadza zaspokojeniu, czy co grozi jeszcze większym niezaspokojeniem (usunąć karę). A zatem człowiek musi ocenić szanse jako wyższe od zera.
Gdy chcemy wzbudzić lub wzmóc motywację, musimy oddziaływać na te właśnie czynniki. Jeżeli nauczyciel chce wpłynąć na motywację ucznia musi rozważyć, od czego zależy natężenie każdego z tych czynników. Dlatego procesem motywacyjnym towarzyszą dodatnie i ujemne stany emocjonalne - przyjemność i przykrość. Uczeń pragnie pochwały i dobrej oceny lub pragnie uniknąć nagany oraz oceny niedostatecznej. Szczególnie na postępowanie starszego dziecka i dorosłego duży wpływ wywierają wymagania i wzory. Inaczej mówiąc, działania zaprogramowane z zewnątrz uruchamiają nasze motywy. Oddziaływania te mogą być różne. Człowiek może działać jak automat według narzuconego mu z zewnątrz programu. Człowiek może nie wiedzieć, czego chce i działać w sposób niestały i kapryśny. Zupełnie inaczej działa człowiek świadomy celu. Dokonujemy więc selekcji swego postępowania, a zasadą selekcji jest motyw. Im bardziej nam na czymś zależy, tym bardziej skupiamy się na wzbierających w nas emocjach zamiast na nauce. Trudniej nam się skoncentrować, źle nam się myśli i gorzej zapamiętuje. Efekty nauki pod taką presją są mizerne. Z kolei zbyt małe emocje powodują spadek zainteresowania, a tym samym koncentracji i w końcu porzucenie nauki. Po prostu nic nam się nie chce. Wniosek z tego taki, że skoro ani słabe ani silne emocje nie pomagają to najlepszym wspomagaczem nauki są emocje, ale w umiarkowanej ilości.

 
Pan Śmierć
BARON
 Wysłana - 7 maj 2008 19:31      [zgłoszenie naruszenia]

Wpisz sobie w Google.
_______________________________
 
AD ANCALES, PLEBES!!!! EGO SUM BARON!!!
Veni, Vidi, Banni!%-)
Mafia znających łacinę%-)Baron wszystkich działów%-)
Rada Jedenastu i Inso 2009

Ekspert -
 
princess85
 Wysłana - 7 maj 2008 21:08      [zgłoszenie naruszenia]

Jak bym mogla znalesc w goglach to bym nie prosiła tu o pomoc:)

 
Pan Śmierć
BARON
 Wysłana - 7 maj 2008 21:12      [zgłoszenie naruszenia]

Jakbyś poszukała to byś znalazła

BIBLIOGRAFIA
. I. Kurcz, "Pamięć. Uczenie się. Język" [w:] Psychologia ogólna, Warszawa: PWN, 1992
. J. Reykowski, " Z zagadnień psychologii motywacji", Warszawa: WsiP, 1977
. G. Dryden, J. Vos, "Rewolucja w uczeniu" Poznań: Moderski i S-ka, 2000
. J. Rudniański "Jak się uczyć" Warszawa 1986


Tekst jest prawdopodobnie albo pomieszaniem treści tych książek powyżej albo dokładnym cytatem, z którejś z nich. Teraz Twoja kolej.

I SOG za pomoc by się przydał

Zmieniony przez - Pan Śmierć w dniu 2008-05-07 21:13:28
_______________________________
 
AD ANCALES, PLEBES!!!! EGO SUM BARON!!!
Veni, Vidi, Banni!%-)
Mafia znających łacinę%-)Baron wszystkich działów%-)
Rada Jedenastu i Inso 2009

Ekspert -
 
princess85
 Wysłana - 7 maj 2008 22:17       [zgłoszenie naruszenia]

Thnx;) za wszycho ale......jak to mam wszystko a nie mam dojscia do tych ksiazek-niestety, a jest mi potrzebny na pt dokladny cyt z ktorej ksiazki i na jakiej stronie

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

Prosze o szybka pomoc:(( - Dziekuje!!

Warto przeczytać: Motyw zabawy oczami malarza i psarza. Omów na wybranych przykładach z różnych epok. | proglomena | Praca maturalna | Przyczyny popularnosci ksiazek - jakie?! Prosze o pomoc | motyw wesela, ślubu,zaręczyn | Granica Z.Nałkowska | Praca maturalna : 'Język Internetu w różnych odsłonach - nicki, emotikony, gramatyka. | Motyw przyjaźni w literaturze. Porównaj różne jej obliczach na wybranych przykładach. | Motyw morderstwa w epice XX wieku | Teoria wychowania | Motyw cierpienia niezawionego | Motyw morderstwa w wybranych epokach- prezentacja maturalna | matura WOS | Czy warto ryzykowac? | Motywy oniryczne w literaturze | Wizja Św. Pawła | kayden kross | biusty | wentabu | cechy prawdziwego | prawdziwy mężczyzna | budownictwo | monika | lipnicka | buziaczek | ojojoj | smsy | wiedźmin | twarde w to grają | twarde w to graja mma | deschain | sponsor | ZAL TYPA | kocha ex | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0