Witam
Zacznę od tego że chcę się udać do WSOWL uczę się aktualnie w technikum w 2 klasie ale jestem zielony w tym temacie więc proszę was o pomoc.
1. Kiedy się tam udać? Zaraz po ukończeniu szkoły i zdaniu matury?
Czy pierw iść na studia a dopiero potem próbować swoich sił.
2. Czy jeżeli się już tam dostane to oni mi dają jakieś lokum czy jest to w moim interesie.
3. Jakie koszty ponoszę, jeżeli takowe są.
4. Jakie są tam przedmioty oraz co się na nich robi.
5. Co jak uda mi się skończyć WSOWL mam gdzieś przydział? czy jak to wygląda.
Proszę o pomoc.
Witam
Zacznę od tego że chcę się udać do WSOWL uczę się aktualnie w technikum w 2 klasie ale jestem zielony w tym temacie więc proszę was o pomoc.
1. Kiedy się tam udać? Zaraz po ukończeniu szkoły i zdaniu matury?
Czy pierw iść na studia a dopiero potem próbować swoich sił.
2. Czy jeżeli się już tam dostane to oni mi dają jakieś lokum czy jest to w moim interesie.
3. Jakie koszty ponoszę, jeżeli takowe są.
4. Jakie są tam przedmioty oraz co się na nich robi.
5. Co jak uda mi się skończyć WSOWL mam gdzieś przydział? czy jak to wygląda.
Proszę o pomoc.
1.Po b.dobrze zdanej maturze skladasz papiery na WSOWL i czekasz.Terminy składania wniosków są na necie.Zasady rekrutacji tez bo są inne niz do cywilnych uczelni
2.Cały okres nauczania mieszkasz na koszarach,wychodzisz tylko na przepustki itp.
3.Armia cie wyżywi,ubierze i da dach nad głową
4.Niewiem
5.Dostajesz przydział od nich.Jesli niemasz znajomości i niebyłeś prymusem to trafisz do jakiejs gównianej jednostki.Dokładnych zasad tez nieznam
Zmieniony przez - Sieiera w dniu 2014-02-23 19:42:21
Dla mnie osobiscie b.dobrze zdana to chocby na 30% czy ile tam na zaliczenie.Dla WSOWL to bedzie wszystkio prawie po 100.Zreszta jak tam po kilkadziesiat czy wiecej osób na miejsce jedno kandyduje to jak myslisz