FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 63723 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Puszczanie laski na imprezę to...?! 
[powiadom znajomego]    
Autor "Puszczanie laski na imprezę to...?!"   
 
VLAD.IV
 Wysłana - 27 marzec 2007 11:35      [zgłoszenie naruszenia]

Oses przesadzasz - ja nie zruchałbym kobiety swoich dobrych kumpli (zreszta mialem mozliwosc)
akurat nie uwazam, zeby czlowiek myslał chvjem tylko i nalezy jakies tam zasady miec...
oczywiscie wchodzą w gre takie uczucia jak zauroczenie, miłosc i tp...ale to nie wychodzi na jednej imprezie
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
snowee
 Wysłana - 27 marzec 2007 13:49      [zgłoszenie naruszenia]

Salma Hayek i się do Ciebie dobiera

Powiedziałbym, żeby się od***ała i poszedłbym do Angeliny Jolie

Specjalista -
 
VLAD.IV
 Wysłana - 27 marzec 2007 13:52      [zgłoszenie naruszenia]

Angelina jest asexualna
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
kemesO
Analityk
 Wysłana - 27 marzec 2007 13:56      [zgłoszenie naruszenia]

Ale chciałbym zobaczyć jak ktoś jest w związku no i nagle okazuje się, że jakaś inna laska o której zawsze marzył, żeby ją zaliczyć ale nie było okazji wcześniej pcha się mu do łóżka, odwalona maksymalnie, atmosfera sprzyja, jest się już podnieconym maksymalnie, trochę alkoholu itd. Już to widzę jak to wszyscy masowo odmawiają
odmówiłem w podobnej sytuacji i co kolejna wyrwa w Twojej teorii
ludzie, nie popadajcie ze skrajności w skrajność!
_______________________________
 
zielony

Ekspert -
 
Behemot_
 Wysłana - 27 marzec 2007 16:04      [zgłoszenie naruszenia]

ja bym taka pania, ktora chce kumpla ze mna zdradzic, przeprosil na chwile, ze niby do toalety. a tam telefon do zagrozonego porozem kumpla. mysle ze prawdziwy kumpel docenilby szczerosc i dostalbym przyzwolenie na wyruchanie jego, juz w tym momencie bylej, laski
a pozniej wspomniany przez kogos numer z 5zl i papa
_______________________________
 
uważaj na marzenia bo one sie spełniają

Specjalista -
 
basswood
KOBRA
 Wysłana - 27 marzec 2007 21:19      [zgłoszenie naruszenia]

kvrwa, wlasnie przeczytalem od poczatku do konca caly ten post, z nie których textów malo nie oplulem monitora, z niektórych malo nie zlalem sie ze smiechu w spodnie ( bo akurat nie mam bokserek na sobie) a z niektórych wstalem i walilem głowa w sciane. za to co teraz napisze napewno zostane zjechany ze jestem frajer lub cóś ale nic. jestem z moja dziewczyna od 2.5 roku, od 8 miesiecy jestem w anglii, to ze wy puszczacie panny swe na impry same to nic co ja zrobilem bo ja zostawilem swoja na 8 misiecy sama w kraju. widialem ja tylko przez 10 dni na sylwestra bo do mnie przyjechala, ja jej tu nie zdradzilem choc mialem okazje z murzynka portugalka, i z wielu róznych powodów tego nie zrobilem, moja panna chodzi na imrezy raz kiedys, wiem bo zawsze mi o tym mówi/pisze, rzadko bo prawie zawsze kiedy gdzies wychodzi to wylacznie z kolezankami, i zawsze wiem z którymi, czy mnie nie zdradzila za ten czas tego nie wiem na 100 %. Ja mam 21 lat ona 26, jak na imprezy klubowe to zawsze razem, czasmi szla sama najpiew z kolezankami a ja z ziomami na browar i potem sie spotykalismy w klubie, wiec jak bylem w polsce raczej mnie nie zdradzila, za male miasto i napewno by sie o tym od kogos dowiedzial, zanim zaczelismy ze soba byc byla w zwiazku z ziomem 5 lat i po 5 latach ziom ja zdradzil z jej najlepsza przyjaciołka, dlatego tez za***iscie sie brzydzi zdrada, zawsze twierdzila i twierdzi nadal, ze jak nie bedzie chciala ze mna byc to ze mna poprostu zerwie a nie zdradzi gdzies na imprezce. zreszta jest za***iscie o mnie zazrosna , jedynymi kolezankami moimi sa jej kolezankami bo jak widzi mnie jak gadam z jakas inna laska to dostaje apopleksji. odnosnie lancucha na szyji dla laski to tutaj mam podzielone zdanie, czasem trzeba zacisnac lancuch czasem popuscic. zbytnie przejmowanie sie jest poprostu chore.

pozdro
_______________________________
 
tempy chuj...

Znawca -
 
kemesO
Analityk
 Wysłana - 27 marzec 2007 21:49      [zgłoszenie naruszenia]

"zawsze twierdzila i twierdzi nadal, ze jak nie bedzie chciala ze mna byc to ze mna poprostu zerwie a nie zdradzi gdzies na imprezce"

one nie są tak "zrobione", więc sorry...

_______________________________
 
zielony

Ekspert -
 
basswood
KOBRA
 Wysłana - 27 marzec 2007 21:53      [zgłoszenie naruszenia]

one nie są tak "zrobione" - mhm tzn
_______________________________
 
tempy chuj...

Znawca -
 
VLAD.IV
 Wysłana - 27 marzec 2007 21:55      [zgłoszenie naruszenia]

tzn ze sluchanie co mowia kobiety nie jest najlepszym sposobem na poznanie ich... ale mlody jestes, to i naiwny
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
CoQto
 Wysłana - 27 marzec 2007 21:57      [zgłoszenie naruszenia]

Ja swojej też tak powiedziałem. Jak będzie gostek do którego będzie czuła jaki kolwiek pociąg itd itp to niech mi się pucuje to zerwiemy bo sensu nie ma łazić z kimś kto myśli o osobie zupełnie innej albo ma jakieś chore kminy na jej temat.
_______________________________
 
W świecie w którym nie ma żadnych wartości, nigdy nie możesz być pewny/a
czy dokonany wybór był słuszny.

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 45 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Puszczanie laski na imprezę to...?!

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45