FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 63723 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Puszczanie laski na imprezę to...?! 
[powiadom znajomego]    
Autor "Puszczanie laski na imprezę to...?!"   
 
tencza_xx
 Wysłana - 24 marzec 2007 09:38      [zgłoszenie naruszenia]

Ja tam ze swoją kobietą zawsze chodzę razem na imprezy i jej jest dobrze i mi, ponieważ lubimy swoje towarzystowo i uwielbiamy ze sobą się bawić

ja się tam średnio bawie z moją dziewczyną szczerze mówiąc i jak nie musze to jej nie biore

 
ZinekELK
 Wysłana - 24 marzec 2007 09:42      [zgłoszenie naruszenia]

Nie no czasami trzeba wyrwać się z chłopakami na browara, no może na 2 albo i więcej Bez tego to by zwariowac by można cały czas z panna siedzieć
_______________________________
 
Robiac byle co, stajesz sie byle kim

 
tencza_xx
 Wysłana - 24 marzec 2007 09:43      [zgłoszenie naruszenia]

ale ja nie pije...
ona pije i mnie wkurvia

 
ZinekELK
 Wysłana - 24 marzec 2007 09:45      [zgłoszenie naruszenia]

Nie pijesz? O prosze abstynent Wolisz coś mocniejszego czy imprezy bez dopalaczy?
_______________________________
 
Robiac byle co, stajesz sie byle kim

 
tencza_xx
 Wysłana - 24 marzec 2007 09:46      [zgłoszenie naruszenia]

kiedyś zarzucałem wszystko co było na stole

teraz już nie

 
ZinekELK
 Wysłana - 24 marzec 2007 09:48      [zgłoszenie naruszenia]

To jak bez niczego to gratulacje Co do tematu, to właśnie jak laska pije i sama pójdzie na impreze to**** wie co jej od***ie i puści się z innym. Znam już kilka takich przypadków jak kumple puszczali laski same na impry a za tydzień dowiadywali się co poza tańczeniem one tam robiły...

_______________________________
 
Robiac byle co, stajesz sie byle kim

 
tencza_xx
 Wysłana - 24 marzec 2007 09:51      [zgłoszenie naruszenia]

im prędzej wyjdzie że jest szmatą i dziwką tym lepiej chyba...zawsze puszczam

 
ZinekELK
 Wysłana - 24 marzec 2007 09:54      [zgłoszenie naruszenia]

Hehe tencza sok za dobre podejście W sumie jest to jakiś sposób na sprawdzenie kim jest twoja kobieta, ale ja i tak wole ze swoją razem balować
_______________________________
 
Robiac byle co, stajesz sie byle kim

 
tencza_xx
 Wysłana - 24 marzec 2007 09:55      [zgłoszenie naruszenia]

jakby mi się dobrze balowało ze swoją to też bym wolał

 
Zares
 Wysłana - 24 marzec 2007 10:18      [zgłoszenie naruszenia]

z tym że alkohol, wpływ koleżanek (baw sie dziewczyno młoda jesteś, będziesz miała co opowiadać)

Tak naprawde to lepiej jak laska pójdzie na impreze ze swoim zaufanym kolegą,przyjacielem niż z koleżankami. Nawet nie wiecie ile ***ane koleżanki potrafią mieszać w związku... Rzucają tekstami w stylu "ten twój facet to straszny ponurak, na żadne imprezy nie chodzi, ty sie powoli przy nim taka robisz. Olej go i znajdź sobie innego bo przy nim sie marnujesz". I wystarczy że laska jest troche podatna na wpływy i sie ugnie przed znajomymi. ChaWuDe takim "przyjaciółkom"
_______________________________
 

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 45 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Puszczanie laski na imprezę to...?!

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45