FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2415 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
Pytanie (byc moze okaze sie retoryczne%-) 
[powiadom znajomego]    
Autor "Pytanie (byc moze okaze sie retoryczne%-)"   
 
INSOMNIA
 Wysłana - 26 grudzień 2008 22:25        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Jakos mnie natchnelo i zaloze nowy temat z pytanim do "doradcow" w tym dziale.
Mianowicie- czy sa wsrod Was osoby zyjace w szczesliwych zwiazkach?
Od pewnego czasu odwiedzam ten dzial, czasami nawet napisze jakiego posta z nudów.
Jednak moze sie myle, aczkolwiek zauwazylem ze wiekszosc ludzi ktorzy to doradzaja ciagle dostaje po dupie od plci przeciwnj i stworzylo sie tu taki kolko wzajemnego pisania sobe "olej suke", "jestes za***isty znajdz nastepna", "ona jest nic niewarta szukaj innych ".
Moze sie myle, aczkolwiek w kazdym zwiazku pojawiaja sie predzej czy pozniej problemy i jezeli mamy do nich podejscie w stylu jaki tu prezentujecie, czyli "ona nic nie warta ,bierz sie za nastepna, a o tej zapomnij", to nigdy nikt nie stworzy zadnego wartosciowego zwiazku. "
Pozdro i licze na gromki odzew

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 26 grudzień 2008 22:32      [zgłoszenie naruszenia]

everybody lies, nie ma czegos takiego jak wartosciowy zwiazek, poznajesz sie, ruchasz, zyjesz, rozstajesz sie, a te szczesliwie malzenstwa na lata to tez tylko z boku tak wyglada, a chlop i tak chodzi na ****y,.
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Specjalista -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 26 grudzień 2008 22:35      [zgłoszenie naruszenia]

Dziekuje i prosze o dalsze wypowiedzi

 
MoonSp
EQUILIBRIUM
 Wysłana - 26 grudzień 2008 22:51      [zgłoszenie naruszenia]

To co jest na forum, a to co jest na prawdę to trochę inna sprawa, tutaj jest za dużo pokazu i wyolbrzymiania. Chociaż w niektórych sytuacjach trzeba przejrzeć na oczy i na prawdę "olać....". Ale owszem zdarzają się takie sytuacje, w których ta "metoda" się nie sprawdza i jest o co walczyć. Ale z tego co tutaj obserwuję jednak większość wychodzi ( tak mi się zdaje ) na lepsze, niż na gorsze, ważne, aby szanować siebie. Poza tym jest tutaj dużo rzeczy pisanych, w tym burdelu można doszukać się wartościowych opinii, porad, nie ma tutaj tylko rad w takim stylu jak to pisałeś, to jest tak bardzo wyolbrzymione i uogólniając to.
_______________________________
 
"Atak kosmitów to nic w porównaniu z atakiem głupoty"
Moon

Ekspert -
 
komandarm
 Wysłana - 26 grudzień 2008 22:57      [zgłoszenie naruszenia]

Jak ktoś wali ze złożonym przecież problemem na forum pełne obleśnych ludzi to najlepiej niech walnie łbem w ścianę albo zostawi tę drugą osobę :P, szkoda jej.
Klejcun, walisz smuty i tyle.

A mnie się dobrze żyje już któryś tam rok z kolei i mam wszystko w dupie

 
MoonSp
EQUILIBRIUM
 Wysłana - 26 grudzień 2008 23:10      [zgłoszenie naruszenia]

Dużą masz dupę, współczuję
_______________________________
 
"Atak kosmitów to nic w porównaniu z atakiem głupoty"
Moon

Ekspert -
 
komandarm
 Wysłana - 26 grudzień 2008 23:11      [zgłoszenie naruszenia]

W samochodzie się mieści, a to najwżniejsze.

 
INSOMNIA
 Wysłana - 26 grudzień 2008 23:19      [zgłoszenie naruszenia]

Po huuuujjj to pisales, zaraz bedzie ze ona leci na twoj samochod
btw, dalem wszystkim sogi za wypowiedzi, moze nastepni cos naskorobia

 
jakub891
 Wysłana - 26 grudzień 2008 23:37      [zgłoszenie naruszenia]

sa szczesliwe związki, ale zawsze sa problemy

czytam ten dział i nie dziwie się ze są czasem takie odpowiedzi bo pytania i problemy co ludzie czasem tutaj piszą to woła o pomstę...


choc czasem sytuacja jest trudna i lepiej dac rade olej...ale czasem tzreba walczyc, mi sie wydaje ze ciezko cokolwiek doradzic przez internet w tych trudniejszych przypadkach...

i co jeszcze??? ludzie pisza tez czasem glupie posty dlatego ze chca byc cool na inso???


tak czy siak inso to inso;p


zreszta moon ma racje.

Zmieniony przez - jakub891 w dniu 2008-12-26 23:37:51
_______________________________
 
szósty zmysł.

 
mich4s
 Wysłana - 26 grudzień 2008 23:58      [zgłoszenie naruszenia]

Ja moge powiedzieć że jestem w moim związku (co prawda dosyć krótkim) bardzo szczęśliwy. Mimo tych prawie( ) 18 lat pare dziewczyn miałem w życiu to były one najczęściej tylko po to żeby być i tylko na chwile.
Teraz jest zupełnie inaczej, to się nazywa pierwsza miłość chyba czy jakoś tak hrhr

Swoją drogą ostatnio też się zastanawiałem jak malo jest w moim otoczeniu szczęśliwych par, po których widać prawdziwą miłość.
Po czym stwierdziłem że jestem za***istym farciarzem

Ekspert -
 
SaharVS
%-)
 Wysłana - 27 grudzień 2008 00:09      [zgłoszenie naruszenia]

Dobra ja chcialbym uprecyzowac czym jest zwiazek .
To wez miedzy kobieta a mezczyzna w wieku powyzej 25lat.
To co sie tworzy miedzy kobieta i mezczyna ponizej to nie wiem
_______________________________
 
trulululu trilili tralala
To twoja dziedzina
To moja mina, wygina się w rogala

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 4 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Pytanie (byc moze okaze sie retoryczne%-)

Strony: 1 2 3 4
 
Warto przeczytać: | | KillaBee | zawal | seks z dziewicą | dziewicą | dziewica | ciagnie za wlosy | ciągnięcie za włosy | zaginiony | michał niedziela | kle0 | pablo francisco | 110R | oprawki | feministka | dupa | ohyo | gdzie kupie | wrangler | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0