FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4941 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
Randka z dobrą koleżanką 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "Randka z dobrą koleżanką"   
 
Kczor
 Wysłana - 13 styczeń 2010 18:26        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Siemano, jest taka opcja. Umówiłem się na piątek z fajną laską, z którą znam się ponad miesiąc, ale widywaliśmy się wcześniej tylko w większej grupie z innymi znajomymi. Na początku traktowałem ją jak zwykła koleżankę, ale z biegiem czasu zrozumiałem, że coś więcej mam do niej, bo w jej towarzystwie nie dość, że lubię przebywać, to mogę z nią o wszystkim pogadać. Nie wyszło mi z jedną laską w czasie znajomości. Rozmawiałem na ten temat z tą dziewczyną, z która idę się spotkać i poznała kilka szczegółów. Ona mi zaś zdradziłą kilka o swoim byłym, któego swoją drogą znam i dodała, że nie wszystkim o tym mówi, także zaufanie jest obustronne. Zastanawiam się przede wszystkim gdzie w takiej sytuacji ją zabrać i co dla niej powiedzieć. Nie zakochałem się czy coś z takich rzeczy. Po prostu jestem zdecydowanie zauroczony, bo jest przesympatyczną, towarzyską i piękną dziewczyną, w któej spokojnie mógłbym się zakochać i z nią jest tak, że przy każdym spotkaniu zapominam o wszystkim i znowu ona mi po bani łazi. Mam kilka opcji do wyboru, ale nie wiem, na którą się zdecydować: jakaś knajpa i gorąca czekolada czy coś lub spacer rzeką i wbitka do mnei do domu na coś ciepłego do picia i ewentualnei do zjedzenia, tylko że ojciec będzie w domu :/, ale drzwi w pokoju są xD. Poza tym co ja mam jej powiedzieć. Walnąć monolog o tym, że kiedy ją poznałem to wydała mi się od razu sympatyczną osobą i z biegiem czasu zacząłęm ją bardziej lubić itp. i że chciałbym ją lepiej poznać i się zbliżyć? Spontan jest najlepszy (to wiem), ale jakieś rady mile widziane i może chociaż do tego miejsca mi poradzicie coś? Zapomniałem dodać, że ona nie wie bezpośrednio po co się spotykamy, ale podbiłem e-bajer na wyższy level, także napewno się domyśla :D

 
phobeus
 Wysłana - 13 styczeń 2010 18:55      [zgłoszenie naruszenia]

ale podbiłem e-bajer na wyższy level

 
Naly
 Wysłana - 13 styczeń 2010 18:58      [zgłoszenie naruszenia]

phobeus to znaczy ze juz na przywitanie i pozegnanie wysyla jej :*:* na gg

Specjalista -
 
gothic666
Elfen Lied
 Wysłana - 13 styczeń 2010 19:04      [zgłoszenie naruszenia]

i tak ci nie da
_______________________________
 
<3<3 Revy <3<3

Znawca -
 
G.K
 Wysłana - 13 styczeń 2010 19:04      [zgłoszenie naruszenia]

Jak podbiles e-bajer na wyzszy poziom to ja zapros gdziekolwiek i sprawdz jej reakcje jak bedziecie sam na sam bez znajomych. To ze sobie zdradziliscie szczegoly waszych bylych zwiazkow nie swiadczy o niczym.
_______________________________
 
"I know one thing,
Anything is better than that 1 train"

 
Szue
 Wysłana - 13 styczeń 2010 19:05      [zgłoszenie naruszenia]

Do siebie lepiej nie, weź ją gdzieś na miasto, może być nawet ta czekolada jeśli ona lubi.
Możesz delikatnie dać jej do zrozumienia, że ci się podoba, ale nie wypal, że ją kochasz, albo coś takiego Pokaż, że jesteś zainteresowany, ale najlepiej czynami, a nie słowami.

 
Rinokot
 Wysłana - 13 styczeń 2010 19:06      [zgłoszenie naruszenia]

No to sie synek zakochał.


Juz po tobie, znajac kobity to wydoi cie z kasy, osmieszy przed kolezankami i cala piaskownica.
_______________________________
 
Jedyny znawca filmowy na forum.

 
Kczor
 Wysłana - 13 styczeń 2010 19:07      [zgłoszenie naruszenia]

Nie chodzi mi o "danie", przynajmniej narazie :D. Z tym e-bajerem to poniekąd Naly ma racje, tylko że to idzie w 2 strony i niekoniecznie na przywitanei i pożegnanie. Poza tym cisnę jej komplementami jak Duchovny laskom w Californication :D

 
Rinokot
 Wysłana - 13 styczeń 2010 19:15      [zgłoszenie naruszenia]

Na serio dziewczyna z ktora nie jestes na stale posyla ci ":*"??

Nie no to jest wyrazny znak, ze chce sobie z toba ulozyc zycie.

Nie uwierze poki nie zobacze.


P.S.
Kurva koles opamietaj sie ile Ty masz lat??
Jak raz czy dwa dla jaj koledze napisalem albo on mi ":*" to co to ma oznaczac??

Ze albo mam mu sie wypiac albo kazac juz smarowac wazelina??

jak dla mnie to ten temat jest twoja kompromitacja.
Pozatym pytasz sie co my bysmy zrobili.A my ja bedziemy ruchac czy Ty??

Zastanow sie nad soba.

Zmieniony przez - Rinokot w dniu 2010-01-13 19:16:02
_______________________________
 
Jedyny znawca filmowy na forum.

 
Maestr0
 Wysłana - 13 styczeń 2010 19:17      [zgłoszenie naruszenia]

Grunt to dobry wzór do naśladowania
ale żebyś nie zapomniał, że serial jest mocno naginany
Po prostu rada... bądź sobą.
_______________________________
 
Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość.
W. Allen

 
Kczor
 Wysłana - 13 styczeń 2010 19:19      [zgłoszenie naruszenia]

Rinokot, wypinaj się komu chcesz i spieprzaj z mojego tematu łaskawie. Na głupie wtrącenie głupio odpowiedziałem i tyle w temacie. Maestr0 to był tylko taki luźno przytoczony przykład :p. Będą sobą, ale zastanawiam się czy powiedzieć jej, że mi się podoba czy kręcić o bliższym pozananiu... Miejsce?

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 4 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

Randka z dobrą koleżanką

Strony: 1 2 3 4
 
Warto przeczytać: Problem | Jestem niesmialy, kto pomoze? ... :( | Dziwne wychowanie? | Jak mrok i swiatlo ktore bez siebie nie istnieja | Przekaż 1% swojego podatku dla Kaji! | 2 laski...i jest problem :/ | mały problemik | jak to widzicie | sprawa taka | Kocham kolegę... | Koszmar | Chcę się zmienić! OD TERAZ !! | Po co łapać króliczka.... | wygasanie uczuc | Związek - jaki? /w perspektywie użytkownika inso | Mój/moja, im wczesniej tym lepiej | piwo z kolezanka | kolezanka piwo | Namietna really 40 | Russian teacher grochow | gdzie na spacer | Skorzane spodnie | dalaj lama | ślub PRL | polska impala | animals opowiadanie erotyczne suka | spacer z piwem w tle | muzyka 2008 | Polskie cytaty | Opisy gg | lokatorzy serial | nie chce byc juz dziewica | fame mma | gdzie poznać ludzi na piwo | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0