FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3567 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Filozofia, Psychologia, Religie
Regrasing - czy ktoś miałby ochote opisać swoje przeżycia poprzednich  
wcieleń? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Regrasing - czy ktoś miałby ochote opisać swoje przeżycia poprzednich wcieleń?"   

nammkha
 Wysłana - 27 maj 2008 00:18        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Hej! jestem tu pierwszy raz, jestem studentka religioznawstwa w krakowie i wlasnie pisze prace o regresingu. Czy ktoś z was chcialby sie ze mna podzielić swoimi przezyciami dotyczacymi cofania sie do poprzednich wcielen? Potrzebuje opisów kim byliście, odczuc, tego czego sie dowiedzieliscie i co wam to dało. Byłabym bardzo wdzięczna. Możecie odpowiadac postami albo napisac mi prywatnie na maila : niy@tlen.pl . Nie wykorzytam tego do zadnych inych celow tylko do pracy. Dzieki z góry.

tragedia
 Wysłana - 27 maj 2008 00:21      [zgłoszenie naruszenia]

a w zamian????

GOKACY ! tylko taki troche inny %-) death !!!!!!

Powoli mijaj kalisz !

Kumulus
 Wysłana - 27 maj 2008 00:26      [zgłoszenie naruszenia]

buzi.

FUCK YEA.

tragedia
 Wysłana - 27 maj 2008 00:28      [zgłoszenie naruszenia]

wole dupci

GOKACY ! tylko taki troche inny %-) death !!!!!!

Powoli mijaj kalisz !

Fluff.y
 Wysłana - 27 maj 2008 00:33      [zgłoszenie naruszenia]

Co to jest Regrasing?
Jakiś nowy sposób koszenia trawy? ;)

Zmieniony przez - Fluff.y w dniu 2008-05-27 00:34:17

'Hen, tam wysoko już jest z niebem jesiennym góra Fuji'

Znawca -

INSOMNIA
 Wysłana - 27 maj 2008 00:59      [zgłoszenie naruszenia]

Bierne palenie marichuany.

Grundman
Perpetuum mobile
 Wysłana - 27 maj 2008 08:11      [zgłoszenie naruszenia]

Witam!