FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2057 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Renault Clio 
[powiadom znajomego]    
Autor "Renault Clio"   
 
fad
 Wysłana - 9 marzec 2007 17:51       
 
Przeniesiona przez xami z działu 'Motoryzacja ARCHIWUM'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam, czy jest Reanult Clio w wersji sedan? dzis widzielismy taki samochod i to wyglada identyko jak Thalia co jest grane, mi sie wydawalo ze Clio jest tylko w chatback.
______________________________
 
hmy co tu mam pisać...nie, nie będę się już wywodzić ;-) "POZDRO dla wszystkich!"

 
bartus_
 Wysłana - 9 marzec 2007 17:57      [zgłoszenie naruszenia]

clio sedan to thalia
_______________________________
 
...::: BMW - Freude am Fahren :::...

Specjalista -
 
Dzudi90
 Wysłana - 9 marzec 2007 18:00      [zgłoszenie naruszenia]

Thalia to clio w sedanie

Bartus nie widzialem Twojego postu

Zmieniony przez - Dzudi90 w dniu 2007-03-09 18:01:20
_______________________________
 
Jesli będziecie się lekac,nigdy nie poznacie bohatera którym było pisane wam się stac.

Kim jesteśmy, dokąd zmierzamy etc ®®

 
orzeszq
TW Konewka
 Wysłana - 9 marzec 2007 18:38      [zgłoszenie naruszenia]

jak coś to hatchback
_______________________________
 
Polska, mieszkam w Polsce, mieszkam w Polsce, mieszkam tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu
Każdy nowy dzień,rodzi nowe paranoje.
Zarząd R11 <brawurowa jazda samochodem cinquecento>
Pederaści, lesby, geje - Cała POLSKA z was się śmieje

 
Optikboom
 Wysłana - 9 marzec 2007 18:43      [zgłoszenie naruszenia]

Jest to wersja sedan samochodu Renault Clio II(dlatego w Europie Zachodnej nosi nazwe Clio, w Europie Wschodniej sprzedawana pod nazwą Thalia.

[pl.wikipedia.org/wiki/Renault_Thalia]

A jednak jest Clio sedan

 
piotrusxtc
 Wysłana - 9 marzec 2007 19:47      [zgłoszenie naruszenia]

nie wydaje mi sie zeby thalia na zachodzie sprzedawana byla jako clio sedan.
Da ktos jakies wiarygodne zrodlo, bo wikipedia to przeciez sciema (kazdy moze ja edytowac bez zadnego problemu).





po safranie zostal mi program serwisowy RENAULT DIALOGYS wersja na 2005 czyli jest w nim wszystko o kazdym samochodzie renault wyprodukowanym do konca 31.12.2004r i sprawdzilem wlasnie... thalia to thalia a clio nie ma w wersji sedan. Wylacznie hatchback 3 lub 5cio drzwiowy.

czyli w europie na 100% nie jest sprzedawane takie cos.

Zmieniony przez - piotrusxtc w dniu 2007-03-09 19:56:28
_______________________________
 
seks, alkohol, mordobicie...

kocham konie... - mechaniczne !!

 
GrOOve
 Wysłana - 9 marzec 2007 20:18      [zgłoszenie naruszenia]

wlasnie ze jest tylko ze w niektorych krajach tak sie nazywa

[http://www.autoblog.com.es/fotos/argclio3.jpg]


Zmieniony przez - GrOOve w dniu 2007-03-09 20:28:15
_______________________________
 



 
piotrusxtc
 Wysłana - 9 marzec 2007 20:37      [zgłoszenie naruszenia]

ok, zgoda ale nie w europie

nigdy sie tym nie interesowalem ale chyba thalia a clio poza bagaznikiem chyba sie nie roznia...?
_______________________________
 
seks, alkohol, mordobicie...

kocham konie... - mechaniczne !!

 
Optikboom
 Wysłana - 9 marzec 2007 21:29      [zgłoszenie naruszenia]



...

 
piotrusxtc
 Wysłana - 9 marzec 2007 22:26      [zgłoszenie naruszenia]

dobrze wiedziec

sog
_______________________________
 
seks, alkohol, mordobicie...

kocham konie... - mechaniczne !!

 
VLAD.IV
 Wysłana - 10 marzec 2007 05:59      [zgłoszenie naruszenia]

ale co z tego, ze sie tak nazywa?

dziwie sie ze tak zrobili, bo clio jest nawet dosc ladnym samochodzikiem a thalia to kupą śmierdzi i gdybym byl szefem renaulta to bym nie chcial zeby ludzie kojarzyli te 2 samochody ze sobą
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Renault Clio

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: honda concerto termostat | nowy Ford Focus | Honda Civic | mistrzowski tuning seicento :) | nr koloru | Kurs prawa jazdy | honda concerto. | cześci 400setek | jakie opony 195/65/15 | Przebite opony | BMW e-39 525 tds | Problem z moim Fordem (nie odpala) | Mazda 2 - co sądzicie? | Opory toczenie opony | problem ze skrrzynia czy sprzegłem? | Rondo w Katowicach - kto ma pierwszenstwo (obrazek) | tomorrowland | mic123 | polskie aktorki nago w fimie | hp c4280 | pussy | walka dobra ze złem | van-damme | van_damme | zaręczyny | van damme | van | cztery kólka | cebulactwo | nigdy nie mialem dziewczyny | kasting porno | bieda | gnoza | nigdy nie mialem dzie czyny | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0