FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 987 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Rozprawa 
[powiadom znajomego]    
Autor "Rozprawa"   
 
Drycz
 Wysłana - 9 wrzesień 2006 18:40        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

witajcie mam pewne pytanie
ostatnio po meczu byly zadymy i moj kolega zostal zatrzymany na goracym uczynku ja wrocilem bezpiecznie do domu policja mnie nie zlapala, on bedzie mial neidlugo rozprawe bede musial tam isc w charakterze swiadka i teraz pytanie czy jesli bralem udzial aktywnie w atrakcjach pomeczowych zarowno ja jak i kolega to czy mi cos grozi czy moze mnie ktos sprawdzic czy nie bede widnial gdzie na jakis nagraniach z zadym?

 
Picnic
SKRINER
 Wysłana - 9 wrzesień 2006 20:26      [zgłoszenie naruszenia]

Pseudokibicom mówimy nie.
Trza sie było na meczach nie napier..... to bys teraz nie miał kłopotów

p.s chyba ze za widzewem jestes to pomoge
_______________________________
 
zwyciezca typerów: OE 06/07 na insomni [*******/fqf4]
MŚ 2006 na insomni [*******/fqfk] i na sfd [*******/fqf2]

 
Drycz
 Wysłana - 9 wrzesień 2006 21:45      [zgłoszenie naruszenia]

daj spokoj nie pomozesz koledze z forum %) a swoja droga to za widzewem nie jestem ale darze ten klub spora sympatia :) powaga

 
Skarbowy
 Wysłana - 9 wrzesień 2006 23:48      [zgłoszenie naruszenia]

jesli bralem udzial aktywnie w atrakcjach pomeczowych zarowno ja jak i kolega to czy mi cos grozi czy moze mnie ktos sprawdzic czy nie bede widnial gdzie na jakis nagraniach z zadym
Jezeli na sprawie będzie policjant, który przegladał taśmy i ma ciebie wytypowanego jako jednego z czynnych sprawców to możesz zostać zatrzymany nawt po wyjsciu z sali rozpraw.
_______________________________
 
Ciężko być zaje*istym, ale staram się to znosić z podniesionym czołem.

Specjalista -
 
enwu
 Wysłana - 16 wrzesień 2006 08:42       [zgłoszenie naruszenia]

A Ty wiesz ze Forum odwiedzaja czasami policjanci ?? Szczoteczke do zebow sobie przygotuj .... :) ..
_______________________________
 
Tylko idioci i geniusze maja prawo do rozumienia dowcipow ...


[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

Rozprawa

Warto przeczytać: szlachetne zdrowie... | Ryczałt na paliwo | MetaStock | EUR1 | Prosba o wytlumaczenie | Prawa autorskie | praca licencjacka | wypowiedzenie pracy | za ile mieszkanie w Wawie | Forex-rynek wielkich możliwości | Konto bankowe | O czym magisterke? | Ustawy o administracji rządowej. | Pytanko o emeryture | Zalozenie sklepu internetowego? | dzialalnosc 50-80tys | Maarecki | hotel 52 | laura łącz | laura | ciąża | czy ona jest w ciązy | ciaza | susik89 | cichopek | zły-dotyk | sex w liczbach | izabela łukomska pyżalska | octavia | lis3k | ever | podatek od spadku | monter izolacji | niewolnica | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0