FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 136689 razy ¬
 
ROZRYWKA | Grafika i Fotografia
Rysunki Forumowiczów 
[powiadom znajomego]    
Autor "Rysunki Forumowiczów"   
 
Gientelmen
 Wysłana - 15 marzec 2003 12:00      [zgłoszenie naruszenia]

OCZYWISCIE SOG DLA SK8,BO MÓWI PRAWDE I JEST WPORZO GOSC,ZNAJĄCY SIĘ NA RZECZY.
NIEKTORZY MYSLĄ ZAPEWNE ZE TO 2PAC WYMYSLIŁ SKATEBOARD,A EMINEM ZAPROJEKTOWAŁ PIERWSZĄ DESKOROLKĘ.
CHCIAŁEM JAKOS WSTRĘTNIE NABLUZGAĆ NA NIEKTÓRYCH,ALE SFD TO PORZĄDNE FORUM.
POZDRO SK8,CYPRESS I RESZTA ZAŁOGI I OCZYWISCIE PIT BULL GANG!!!

PIT BULL GANGLAND
West Coast Niggaz
....::GiENiU::.....
-------Stary Zagorzały
Komunista------
ej wiara ,sypcie na git czat kolegi Boxera- [http://www.polchat.pl/chat/?room=melanz]
MIX FIX KNORR REPREZENTANT I LOWER,ZNAKIEM,ŻE KOCHAŚ
WSZELKIE PRAWA I LEWA ZATRZEŻONA ONA DIGRIŚ BEBA PRZEŁOŻONA CIOTKA WALERIANA,JESLI GOTOWA JEST TWOJA GŁOWA,DEJ MI SOGA
DIG DEDDI JEHOWA !!!
PAPAP GERAP GET DAŁN-EWRYBADY [http://www.nie.com.pl] i pozdrawiam every oraz wszystkich też


 
INSOMNIA
 Wysłana - 15 marzec 2003 12:09      [zgłoszenie naruszenia]



i kolejny

O'RiGHT Oiiiiiiii !

 
INSOMNIA
 Wysłana - 15 marzec 2003 12:30      [zgłoszenie naruszenia]



Gientelmen dzięki, też masz odemnie soga ,wstawiaj tu swoje mega rysunki
bo są mega heeheteż znasz sie na rzeczy nigga !west coast !
"ba ba ba ba
bounce...gangsta gangsta bounce" wolfpack (gangsta bounce)

...oka kolejny rysunek

O'RiGHT Oiiiiiiii !

 
Sebek PL
 Wysłana - 15 marzec 2003 19:02      [zgłoszenie naruszenia]

ja tu wpadam a wy już wszystko co trzeba powiedzieliście ot pech , no ale sprawa wyjaśniona
(((no ja tez patrzę że 3 Sebków)))

...::: zapraszam do mojego postu :::... >>> [http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=57763]

 
Sebasket
 Wysłana - 15 marzec 2003 19:28      [zgłoszenie naruszenia]

Noo bo Sebastiani rzadza! hehe

BALL above ALL!!!

 
Sebek PL
 Wysłana - 15 marzec 2003 20:10      [zgłoszenie naruszenia]

trzeba post Sebastianów zrobić

...::: zapraszam do mojego postu :::... >>> [http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=57763]

 
INSOMNIA
 Wysłana - 15 marzec 2003 22:48      [zgłoszenie naruszenia]



kolejny rysunek

O'RiGHT Oiiiiiiii !

 
INSOMNIA
 Wysłana - 15 marzec 2003 22:59      [zgłoszenie naruszenia]

Wow Sk8 jestem pod duzym wrazeniem...Niektore projekty po prostu mnie lamia...

Sebus pracuj,z kazdym projektem jestes coraz lepszy...

A co do opini ktop jest sk8'tem akto nie,to juz tryl;e razy naroznych forum sie o tym wypowiadalam,ze mam szcerze dosc tego tematu...Napiszeytlkotyle,ze Polska jest zacofanym krajem ,w ktorym jest za duzo stereotypow...

Buziaki dla wzsystkich:****

Czy mozna mnie kupic za $pieniadze$-Nie sadze...

 
INSOMNIA
 Wysłana - 16 marzec 2003 13:15      [zgłoszenie naruszenia]



ELiS dziękuje za uznanie
wstawiam mój kolejny rysunek

O'RiGHT Oiiiiiiii !

 
INSOMNIA
 Wysłana - 16 marzec 2003 13:26      [zgłoszenie naruszenia]



kolejny rysunek

O'RiGHT Oiiiiiiii !

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 137 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Rysunki Forumowiczów

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100