FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 976 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Militaria
Służba MSWiA/MON 
[powiadom znajomego]    
Autor "Służba MSWiA/MON"   

biler22
 Wysłana - 4 styczeń 2010 16:20        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam jestem studentem drugiego roku na kierunku bezpieczeństwo i porządek publiczny. Służę jako starszy szeregowy zawodowy w służbie terminowej (kontraktowej). Posiadam również licencję ochrony II stopnia. W wojsku jestem już 2 lata. Interesuję mnie służba w organach porządkowych z ramienia MSWiA jak i MON. W siłach powitrznych tam gdzie jestem ciężko przejść na służbę stałą, można służyć tylko 12 lat tak jak ustawa to przewiduję. Czy wiecie może gdzie jest szansa dostć stopień kaprala??

MadMan047
 Wysłana - 4 styczeń 2010 22:37      [zgłoszenie naruszenia]

To ty jesteś w wojsku więc powinieneś się lepiej orientować a nie na forum pytać

"kiedy przyjdą nocą spalić twój dom,
weź pistolet do ręki i rozpierdol im łby zanim wyciągną zapałki"

biler22
 Wysłana - 22 styczeń 2010 19:38      [zgłoszenie naruszenia]

nie wiem czy byłeś w wojsku ale tam wygląda wszystko inaczej jeżeli ci się wydaje, żeby piąć się do góry musisz sam kombinować na własną rękę, dowiadywać się gdzie są wolne etaty i wtedy próbować. Ja już nie raz chciałem robić w armii to co chcę np. dostałem się do Oddziałów Specjalnych Żandarmerii Wojskowej a na końcu Dowódca JW nie chciał mnie puścić (nie wyraził zgody). powiem szczerze jeżeli ktoś chce wiązać przyszłość z armią to tylko po szkole lub kursie oficerskim, z resztą innej drogi teraz nie ma w tym pseudo kryzysie.

blackace
 Wysłana - 22 styczeń 2010 19:56       [zgłoszenie naruszenia]