FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 11341 razy ¬
 
ROZRYWKA | Zakup kontrolowany
SEDAN/SUV, Automat, 55 kafli  
[powiadom znajomego]    
Autor "SEDAN/SUV, Automat, 55 kafli "   
 
matand
 Wysłana - 8 maj 2016 11:23      [zgłoszenie naruszenia]

wiem ze Sebie silnik padł tak samo. I dziwie sie ze kupil nowy silnik za 8tys. chyba. To nowsze auto mozna miec w tej cenie ze stajni leonów.
znaczy seba sie cieszy ze tak długo silnik wytrzymał wg niego nie bawiac sie w wymiany olejów, serwisówke ogolną.
ale pomyslcie jak jedziesz w trase i auto ci wykreca numer glownie przy urlopie.
jakby wymienial oleje auto wytrzymalo drugie tyle i jeszcze mlody gosc by kupil na nauke jazdy jako pierwsze auto i tez chwile pojezdzil.

kazda maszyne trzeba serwisowac, dbac o nią, przeglądać rzadko ale w miare rozsądnie

Zmieniony przez - matand w dniu 2016-05-08 11:33:51
_______________________________
 
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd?

 
Neptas
 Wysłana - 8 maj 2016 12:00      [zgłoszenie naruszenia]

Nie ma reguły.

Być może awaria silnika nie była związana z eksploatacją, tylko wadą fabryczną jednostki - w zasadzie każdy silnik ma coś, co może go zabić bez ingerencji użytkownika - patrz: 1,9 tdi (pękające korby, wychodzące bokiem), 2,0 tdi (głowice, korby), 2,2 dti (korby, pompa), 1,9 cdti, 2,0 cdti (klapy wirowe, zatarcie -> smok olejowy + dpf), 2,5 tdi (rozrząd, pompa paliwa), 3,0 tdi (rozrząd) itp. itd.

Benzyniaki są nie lepsze - choćby tfsi (cewki, nagar).

W razie czego kupujesz używkę z angola, przekładasz osprzęt ze swojego i śmigasz dalej, albo wystawiasz na allegro i masz w dvpie

Zmieniony przez - Neptas w dniu 2016-05-08 12:02:08

Specjalista -
 
Thomy20
 Wysłana - 8 maj 2016 13:00      [zgłoszenie naruszenia]

w zasadzie każdy silnik ma coś, co może go zabić bez ingerencji użytkownika - patrz: 1,9 tdi (pękające korby, wychodzące bokiem), 2,0 tdi (głowice, korby), 2,2 dti (korby, pompa), 1,9 cdti, 2,0 cdti (klapy wirowe, zatarcie -> smok olejowy + dpf), 2,5 tdi (rozrząd, pompa paliwa), 3,0 tdi (rozrząd) itp. itd.

z tego co wypisałeś wszystkie silniki to diesle dlatego nie opłaca się kupować diesli bo są awaryjne drogie koszty napraw a to że spali litr do dwóch mniej to żadna oszczędność ale forumowe lobby nadal poleca diesle.

Zmieniony przez - Thomy20 w dniu 2016-05-08 13:01:06
_______________________________
 
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda

 
matand
 Wysłana - 8 maj 2016 13:18      [zgłoszenie naruszenia]

Każde auto, każda maszyna ma swoje mocne strony jak i wady. Każda ma też określony czas pracy (motogodziny, czy przebieg jak w aucie) w określonych warunkach i w określony sposób użytkowania.

Nie zmienia to jednak faktu że można ją olać i używać bez jakiejkolwiek dbałości, smarowania, wymiany płynów. Też będzie chodzić aż w końcu stanie. wiadomo, można naprawić i dalej chodzi ale żywotność jej spadnie. Są rzeczy na które można przymknąć oko, tam serwisy klimy ale to jest osprzęt dodatkowy.
O to co najważniejsze-silnik/serce maszyny to jakoś trzeba temu urządzeniu pomagać? Co nie Michał?
Czy też raczej po prostu odpuścić wymiany olei?
_______________________________
 
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd?

 
matand
 Wysłana - 8 maj 2016 13:20      [zgłoszenie naruszenia]

Benzyniaki Tomi napisał też. Ale tylko tfsi, a kto kupi tfsi. Pamiętam jak kupowałem i oglądałem roku temu octavie , to na alegro nowe autai prawie za baj baj. Każde to tfsi
_______________________________
 
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd?

 
Neptas
 Wysłana - 8 maj 2016 13:28      [zgłoszenie naruszenia]

Nie tylko tfsi.
directy opla, np. 2,2 direct miały zyebane ślizgi łańcucha rozrządu.
W fiatowskich konstrukcjach były padające wariatory - może silnika to nie zabijało na amen, ale raczej jeździć się nie dało. W BMW z tego co pamiętam był problematyczny Vanos.

Specjalista -
 
matand
 Wysłana - 8 maj 2016 13:34      [zgłoszenie naruszenia]

Czyli też w sumie nietanie naprawy, nawet drogie.

Benzyna najmniej psująca to chyba takie autka 1.2, 1.4, jak punto, nieuturbione do 100 KM.

_______________________________
 
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd?

 
Psycho93M
 Wysłana - 8 maj 2016 13:59      [zgłoszenie naruszenia]

trzeba być niezłym dałnem, żeby jeździć na tym samym oleju przez kilkadziesiąt tys kilometrów


za 8000zł by ze 40 razy wymienił olej
_______________________________
 
[http://www.w201w124.com/forum/] - zapraszam

 
smutasny
 Wysłana - 8 maj 2016 14:09      [zgłoszenie naruszenia]

również polecę oleje LM

teraz będę znowu zalewał liqui moly 5w30 top tec. Wymieniam co ~12k km + te wszystkie filtry, zero dolewek - przelot z trójką na przedzie

Po pierwszej wymianie odniosłem wrażenie, że silnik ciszej chodzi. Może podświadomie, może nie byłem przyzwyczajony do gnojówy, albo wcześniej miałem jakieś gvówno wlane.

Zmieniony przez - smutasny w dniu 2016-05-08 14:11:07

Zmieniony przez - smutasny w dniu 2016-05-08 14:11:52

 
Thomy20
 Wysłana - 8 maj 2016 20:03      [zgłoszenie naruszenia]

Nie ważne jakiej marki kupujesz olej ważne żeby regularnie wymieniać co 10-15tys.km
_______________________________
 
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 11 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

SEDAN/SUV, Automat, 55 kafli

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11