FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1835 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Zakup kontrolowany
Samochód z automatyczną skrzynią biegów 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Samochód z automatyczną skrzynią biegów"   

Mopss
 Wysłana - 7 sierpień 2015 08:31        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witajcie,
jestem na kupnie nowego, starego samochodu. I zamarzył mi się taki z automatem.
Do tej pory miałem do czynienia jedynie z wajchą, toteż jestem całkiem zielony ... już siedziałem (ale krótko) w Skodzie Fabii 1.4 16V z 2001r za 3 500 euro ...
Jak takie cudo sprawdzić przed zakupem, oprócz stanu oleju?
Czy to normalne, że po wrzuceniu "D" lub "R" i zwolnieniu hamulca auto zaczyna się juz toczyć, bez muśnięcia nawet pedału gazu?
Po co jest "N", skoro nie można tego prawie używać (sprzedawca stwierdził, że przełożenie identyczne jak "P" ).
Czy każdy automat ma kickdown (w skodzie akurat był i fajne)?
Jeśli już olej ze skrzyni jest chłodzony- odbywa się to przez płyn chłodniczy i kanały wodne w skrzyni czy chłodnica jest dwusekcyjna?

I na koniec- miał ktoś styczność ze skrzyniami AF13 i AF20 (montowane w oplach)? Ceolowałbym w jakąś astrę g, bo dość poczciwe auto, a własnie te skrzynie były w nich montowane.
Za pomoc- dzięki!

Zmieniony przez - Mopss w dniu 2015-08-07 08:32:00

worldwar
 Wysłana - 7 sierpień 2015 08:45      [zgłoszenie naruszenia]

Czy to normalne, że po wrzuceniu "D" lub "R" i zwolnieniu hamulca auto zaczyna się juz toczyć, bez muśnięcia nawet pedału gazu?

tak, to m.in. jedna z oznak dobrze działającej skrzyni, powinien się toczyć na R i D

N to luz, auto na N nie ma zablokowanych kół, na P jest blokada - ja np. zostawiam na P, nie używając ręcznego.

I <3 D&B & green tea.
--------------------

Znawca -

gastxxx
ole !