FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 17298 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Sex bez zobowiązań z byłą/byłym 
[powiadom znajomego]    
Autor "Sex bez zobowiązań z byłą/byłym"   
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 28 grudzień 2007 10:19      [zgłoszenie naruszenia]

z kazdym sie mozna ruchac, niewazne czy to byly czy nie, pod warunkiem ze nie ma sie partnera i zdradza go z bylym.
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
mleqs
mleko
 Wysłana - 28 grudzień 2007 13:09      [zgłoszenie naruszenia]

Motylku śmiało
_______________________________
 
(<>)...ZAGŁĘBIE'NI...(<>)
"A bad woman is a sort of woman a man never gets tired of"

Znawca -
 
peki
 Wysłana - 28 grudzień 2007 17:55      [zgłoszenie naruszenia]

dawaj dawa opowiadaj, to nie krytyka, to samo zycie:D:D

 
butt3rfly
 Wysłana - 28 grudzień 2007 19:20      [zgłoszenie naruszenia]

w sumie, co tu opowiadac..
jakos sie zgadalismy we wrzesniu, on i ja bylismy sami , ze pojedziemy sobie na domek do niego
szczegolow nie bede opowiadac
no i potemtak jakos lecialo
ale to jest tak jak ktos napisal.. jest fajnie dopóki jedna z tych osob znow czegos nie poczuje..
w tym wypadku on mial pecha no i uciekłam
_______________________________
 
"Myślę, że jesteś niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu sąąąąąąąąąąą!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
peki
 Wysłana - 28 grudzień 2007 19:30      [zgłoszenie naruszenia]

o swoja dziewucha, proszę brać przykład. Swoja drogą niebawem będę miał wolny dom, to może tak... spotkanie na herbatkę?:D

 
Andromedaa
 Wysłana - 28 grudzień 2007 20:02      [zgłoszenie naruszenia]

Sory Motylek ... ale z czego brać tu przykład peki ??

Zmieniony przez - Andromedaa w dniu 2007-12-28 20:03:09

Ekspert -
 
Kadu xD
 Wysłana - 28 grudzień 2007 20:12      [zgłoszenie naruszenia]

serio macie takie problemo żeby wyrwać sobie nową fajną dupeczke albo kolesia i musicie się z byłymi ruchać? przecież yebać się z była która nikogo nie ma to najprostsze co można w życiu zrobić :P szczególnie jak rozstanie nie było po jakiś mega kłótniach hehe

Zmieniony przez - Kadu xD w dniu 2007-12-28 20:14:37

 
slaweh
 Wysłana - 28 grudzień 2007 20:37       [zgłoszenie naruszenia]

wiesz, niektórzy nie patrzą na to tak jak ty
_______________________________
 

robie swoje, ryzyko jest Moje.

ludzie niepijący są zupełnie inni niż ja %-)

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 6 stron.   poprzednia

Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Sex bez zobowiązań z byłą/byłym

Strony: 1 2 3 4 5 6