Autor |
"SpamPost 18 - Możesz siedzieć na budowie, obsługiwać betoniarkę..." |
|
polius
|
|
mozliwe ze w 77min byl under 2.5 po 2. Jak liga jest overowa to czemu nie |
 |
|
|
Entor
|
|
zawsze brak kolejnego gola po 2.0 będzie powyżej 70 min, a im bardziej overowy mecz tym wyższy kurs. Kiedyś grałem odwrotnie na livie i stawiałem na brak następnego gola i nie raz można było 2.0 złapać w 80 min |
 |
|
|
hepar
|
|
Witam hazardzistów,
po kolejnych porażkach moich taśm w stsach itp. postanowiłem się przerzucić na internetowego buka. Interesuje mnie szczególnie boks i MMA. Jako, że jestem kompletnie zielony w internetowej bukmacherce, a brać hazardzistów życzliwa zawsze jest, prosiłbym o podanie NAJLEPSZEGO waszym zdaniem buka do tego typu wydarzeń. Chodzi mi też o to żeby oferta owych wydarzeń była szeroka a nie tylko 2 czy 3 walki z gali.
Za każdą radę wbijam soga |
 |
|
|
Entor
|
|
Jeden gola więcej i w nocy byłoby 3k a tak to tylko tysiąc
Ja obstawiam ufc na pinnacle |
 |
|
|
Cinoj
|
MMA tajper
|
|
Boks to nie wiem, ale MMA pinnacle, bet365, 5dimes (sam nie gram, ale ludzie polecają) no i KSW na betsafe, ale tutaj limity w c***.
 |
|
|
INSOMNIA
|
|
Tylko w Pinnaclu zwróć uwagę,że mało jest zdarzeń które możesz kumulować,większość można zagrać tylko w singlu.Dobra oferta na mma jest w betsafe,na rocksach też najczęściej tam obstawiają. |
 |
|
|
hepar
|
|
Pierwsze sogi rozdane,
Cinoj co masz na myśli pisząc limity w chvj? |
 |
|
|
polius
|
|
zaloz konto na bet365 chyba najlepsza opcja. daja tez live ufc/ boks.
te mniejsze gale czesto w swojej ofercie ma bet-at-home
[http://www.bestfightodds.com/] jest jeszcze taka strona.
|
 |
|
|
Cinoj
|
MMA tajper
|
|
Na moim koncie bazowym mogłem postawić dubel Moks + Oli za 48zł. Bieda.
 |
|
|
maciej8222
|
|
OFICJALNIE: SZPILKA vs JENNINGS 25 STYCZNIA!