Autor |
"Sposob na zabicie przypalowego zaachu z ust - POST ROKU 2005" |
|
Pure_MDMA
|
|
|
|
QXQ
|
|
To ty jeszcze wdychasz butapren? przecież cały kraj teraz snuffuje Atlasa , nie śmierdzi a odlot masz po nim jak bocian z reklamy |
 |
|
|
Andzinsan
|
|
wbrew pozorom to budapren rzadzi na klejarskim rynku w Polsce.Klejarz to brzmi dumnie |
 |
|
|
Kamil102
|
KIEP
|
|
moze brzmiało dumnie ale 10 lat temu, teraz to nawet najgorsi zule chleją wina zamiast kleju tudziez innych podobnych specyfików
 |
|
|
bunchet
|
|
|
|
Andzinsan
|
|
a ja juz wszystko ******le...W nic ani w nikogo nie wierze wszyscy mnie olai i zrobili w****a. |
 |
|
|
nalbandian
|
|
pozwólcie ze wypowie sie osoba doświadczona pod w tym temacie , ja sie bawilem klejem, jak bylem w 8kl pdst, teraz jakos jestem studentem, hehhe, ogolnie to w sklepie zawsze jakis kit ze budex nam potrzebny do klejenia butów%-D ale z tego co pamietam to jazda byla ostra, wtedy byłem gowniarz i nie wiedzialem czym to grozi,a teraz jak ktos słyszy o kleju to od razu ze to max hardcor itd..ogolnie nie zdawałem sobie sparwy ze to az takie mocne jest, no jak mowie byla ostra jazda, o mały wlos nie wpadłem z tym klejem z pałami, bo pewnego dnia paczka poszła wąchac, a ja akurat nie mogel bo musialem jakies zakupy zrobic i mnie to ,,ominęło'' hehe a w tym czasie jakis koles nakablował na kumpli co jechali budex, i wielka afera na glinach, starzy sie dowiedzili itd..mialem sporrego fuxa ze mnie tam nie było!! ogolnie to troche słoików tego poszło,no ale jak mowilem gowniazr bylem i nie wiedzialem co to jest
z reszta o czym ja gadam mialem mowic o zapachu z geby, odór z buzi to jest hardcor ,śmierdzi tym 24 h, ja zawsze biegam na chate po paste do zebow, ponadto jakies gumy i kupe żarcia zeby bylo czuc jak najmniej , ogolnie nie baw sie tym bo mozesz zle skonczyc, juz lepiej seprzypal |
 |
|
|
arachno
|
|
|
|
bunchet
|
|
|
|
szy_mek2
|
|
"...Nie uwazam zeby klej mi uwlaczal,wszystko jest dla ludzi..."