FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 14051 razy ¬
 
ROZRYWKA | Miłość
Sposoby na odzyskanie dziewczyny 
[powiadom znajomego]    
Autor "Sposoby na odzyskanie dziewczyny"   
 
Koczelada
 Wysłana - 30 listopad 2008 10:58      [zgłoszenie naruszenia]

Nie użalam sie i nie robie z sibie cioty
Wierzysz w to co mówisz? Ja Ci powiem, że jesteś ciotą. Jesteś żałosny z tą swoja "walką do krwi". Paliłeś trawę, miałeś przestać- nie przestałeś. Dziewczyna nie ma już zaufania do Ciebie. W moich oczach tacy jak Ty na zaufanie nie zasługują.

 
Bazuch
 Wysłana - 30 listopad 2008 11:15      [zgłoszenie naruszenia]

@ up:

AJT
_______________________________
 
Face me,
Heal me,
Fear me,
I don't dread any of you

 
69Mlody69
 Wysłana - 30 listopad 2008 11:23      [zgłoszenie naruszenia]

Ha badz twardy walcz o nia wiedzac, ze i tak zostales pokonany juz dawno. Pozostalo Ci tylko doczekac ostatecznego ciosu twojej panny. Ty sie narzucasz i pewnie bedziesz to robic dalej a ona Ci yebnie takie fatality ze opcja "Continue" nie bedzie mozliwa Zobaczysz tylko "GAME OVER" po ktorym bedziesz sie zbieral zalewajac sie lzami i wypisujac ot wlasnie takie tematy w stylu miekkiej faji.
Jednak twoj probblem jest o wiele powazniejszy bo Ty do bycia owa miekka faja sie nie przyznajesz. Trzeba czasu bys to zrozumial ale wierz mi ze zrozumiesz.

Zmieniony przez - 69Mlody69 w dniu 2008-11-30 11:26:20
_______________________________
 
...Some Say I'm Goin' To Hell But I'm Already There...

Specjalista -
 
neo7
 Wysłana - 30 listopad 2008 11:27      [zgłoszenie naruszenia]

to będzie dla laski opcja excellent albo well done
_______________________________
 
impossible is nothing

Specjalista -
 
69Mlody69
 Wysłana - 30 listopad 2008 11:32      [zgłoszenie naruszenia]

A tak offtopowo to ziomek Ty czasem nie wystepowales w Matrixie ??
_______________________________
 
...Some Say I'm Goin' To Hell But I'm Already There...

Specjalista -
 
dmnc
 Wysłana - 30 listopad 2008 13:49      [zgłoszenie naruszenia]

Piszcie, piszcie... facet ostatnio był na forum 3 miesiące temu

 
69Mlody69
 Wysłana - 30 listopad 2008 16:16      [zgłoszenie naruszenia]

i chvj Cie to obchodzi kiedy byl ?? inni beda mieli jak na tacy
_______________________________
 
...Some Say I'm Goin' To Hell But I'm Already There...

Specjalista -
 
dmnc
 Wysłana - 30 listopad 2008 19:27      [zgłoszenie naruszenia]

Młody, spinać to się możesz przed starym, jak Ci każe ruszyć dupę sprzed kompa.

 
arol1983
 Wysłana - 1 grudzień 2008 02:02      [zgłoszenie naruszenia]

Chyba trochę za bardzo ogólnie napisałeś o swoim problemie. Uważam, że nie powinno się robić nic na siłę, a z drugiej strony jeśli Tobie zależy, nie powinieneś jej ignorować. Każdy przypadek jest inny, dlatego ciężko mi coś więcej na ten temat napisać.
_______________________________
 
nie ma brzydkich kobiet i nie ma kobiet nie do zdobycia

 
INSOMNIA
 Wysłana - 1 grudzień 2008 07:51      [zgłoszenie naruszenia]

Piszcie, piszcie... facet ostatnio był na forum 3 miesiące temu

chyba se nic nie zrobil ?

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 7 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Sposoby na odzyskanie dziewczyny

Strony: 1 2 3 4 5 6 7