FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 8276 razy ¬

ROZRYWKA | Praca
Sprzątanie przystanków 
[powiadom znajomego]    
Autor "Sprzątanie przystanków"   

blutfahne
 Wysłana - 6 październik 2011 10:58        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam, co prawda jest juz po fakcie bo bylem 2h temu na rozmowie kwalifikacyjnej ale spytam sie was: Czy poszlibyscie do pracy ktora mialaby polegac na tym ze jezdzicie w nocy przez pare h i oprozniacie te smietniki przy przystankach citroenem jumperem, jesli wasze umiejetnosci prowadzenia takiego pojazu nie bylyby bardzo dobre badz perfekcyjne? Bo ta babka ktora tam ze mna rozmawiala to dawala mi cien szansy na ta prace, jednak ***** troche sie balem ze jakby cos sie zyebalo to bym nie poradzil sobie i bylaby kicha i wstyd.Powiedzialem jej ze mam prawko tylko miesiac i ze samochodem jezdzic "umiem" jednak nie jestem jakims wyborowym kierowca

Kokobann
F.W.I.
 Wysłana - 6 październik 2011 11:00      [zgłoszenie naruszenia]

w nocy malo furek jezdzi raczej wiec na luzie

"...Mam własny show jak Kuba Wojewódzki, gdzie włochaty grubas gryzie wszystkich gości w sutki.

dni bez chipsów : 1

isnah

ale o chvj chodzi?

isnah <-> hansi

'zobaczy konkret zrobionego kolesia i nogi jak automaty' by preeminent

isnah

koko!

isnah <-> hansi

'zobaczy konkret zrobionego kolesia i nogi jak automaty' by preeminent

kulmas

no to dales dvpy jednym slowew
akurat w godzinach sprzatania to ruch jest znikomy
wiec ciezko sobie nie poradzic

nie wiem co za miasto, ale moj sasiad robi w czyms takim w warszawie i chyba zle nie zarabia

...

Znawca -

Kokobann
F.W.I.
 Wysłana - 6 październik 2011 11:08      [zgłoszenie naruszenia]

bylem pierwszy kulmas hihi jestem lepszy

"...Mam własny show jak Kuba Wojewódzki, gdzie włochaty grubas gryzie wszystkich gości w sutki.

WiemTo
 Wysłana - 6 październik 2011 11:08      [zgłoszenie naruszenia]