FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 21647 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Moda i Uroda
Stan spodni 
[powiadom znajomego]    
Autor "Stan spodni"   
 
Feat.
 Wysłana - 16 kwiecień 2009 09:56        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Niech mi ktos wytlumaczy co to jest ta "wysokosc stanu spodni" I jak sie to mierzy z przodu i z tyłu
thx!

Zmieniony przez - Feat. w dniu 2009-04-16 09:57:49
______________________________
 
olaf.baruda@gmail.com

 
Chimera-a
 Wysłana - 16 kwiecień 2009 10:01      [zgłoszenie naruszenia]

wysokosc stanu spodni - od kroku do pasa (?)


_______________________________
 
Campari? - spytał, chociaż oboje wiedzieliśmy, że to już bez sensu

 
Lady_A
 Wysłana - 16 kwiecień 2009 10:12      [zgłoszenie naruszenia]

to jest wymiar mierzony od tego "zszycia" w kroku, do gory.
Spodnie o nizszym stanie to te z rodzaju biodrowek, te o wyszszym - wyzej do pepka;)

 
Feat.
 Wysłana - 16 kwiecień 2009 10:21       [zgłoszenie naruszenia]

no domyślałem sie że o to chodzi, ale wolałem się upewnic, dzieki :) SOG
_______________________________
 
olaf.baruda@gmail.com

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

Stan spodni

Warto przeczytać: Jak ma być ubrana matka pani młodej? | Duze buty :( | spodenki pilnie poszukiwane | Koszulka w spodniach | Podkoszulek | Przetłuszczające się włosy. | koszula gdzie szukac | pryszcze pomocy !!!!!!!!!!! | nowe perfumy Dolce & Gabbana - jakie? | FAJNE MESKIE BOKSERKI | czerwony nos | Jakie buty do lnianych spodni?? | dylemat -pasta wybielająca | Krostki na rękach i łydkach | gdzie szukać kaszkietu? | plama po ślimaku | herminia | opowiadanie erotyczne | opowiadanie | mięśni PC | mięsień PC | filmu o romańsie | pierścionek | prawo jazdy | infini | anna popek | fotografia | Prezerwatywy fresja | podwinac | ruski forever alone | rosyjskie disco | klubowa | allen carr | carr | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0