Witam Wszystkich
Poniewa¿ w dziedzinie gier jestem zielony a lektura tutejszych tematów koloru mi nie zmieni³a mam wiec pytanie....a raczej kilka pytañ:
1 Co to jest konto steam....(jak je za³o¿yæ)?
2 Co pocz±tkuj±cy gracz o tym koncie wiedzieæ powinien?
3 Jakie s± korzy¶ci z posiadania takiego konta?
4 Jakie gry trzeba na tym koncie rejestrowaæ a w zwi±zku z tym jakie gry kupowaæ nie chc±c ich rejestrowaæ b±d¼ jakich gier ta konieczno¶æ dotyczy?
1. konto steam tworzysz gdy ju¿ ¶ci±gniesz platformê steam. wtedy program poprowadzi ciê za r±czkê, potrzebujesz jedynie CDkeya, którego mo¿esz zakupiæ za 20zl na allegro.
2. Ja na steamie gram tylko w CS i Doda ale gier jest tysi±ce, masz listê znajomych, program przygotowany do rozgrywki miêdzy graczami przez internet. Steam czêsto siê updateuje co oznacza ¿e je¶li masz s³absze ³±cze mo¿e ciê to przeszkadzaæ w grze.
3. Korzy¶ci.. Wiêksza ochrona przed grami z cheatami, mo¿liwo¶æ zakupu gier nie wychodz±c z domu i szybkiego ¶ci±gniêcia ich. Szeroki wachlarz gier. Kontakt ze znajomymi.
4. Tak, Motorynka.
Mo¿na dodawaæ znajomych, ³atwiej znale¼æ kogo¶ do wspólnego grania.
No to ju¿ co¶ wiem a w zwi±zku z tym nasuwa mi sie kolejne ale tylko na razie jedno pytanie a mianowicie:
1 Jakie s± ewentualne negatywne strony konta steam czy konieczno¶æ
ci±g³ego dostepu do internetu czy te¿ sam fakt rejestracji w ten sposób gier ?
negatywne
jezeli masz wolny internet bedziesz miec dlugi czas oczekiwania na sciagniecie gierki
rejestrowanie kupionych pudelkowych wersji na steamie poprzez kod w pudelku
mysle ze pozytywow jest wiecej
jak kupowalem napoleon total war
rejestrowalem na steam wbijanie kodow
potem mozliwosc odbioru jakis dodatkowych jednostek i mozna grac
a i nie wiem czy tak jest na prawdê ale mnie siê wydaje, ¿e je¿eli jaka¶ grê w moim przyadku by³a to napoleon total war, zarejestrowa³em pod jedno konto to jest juz przypisane do niego i basta
ale moge sie mylic bo rzadko tego uzywam.