FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 55826 razy ¬
 
ROZRYWKA | Polityka
Stracone pokolenie ? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Stracone pokolenie ?"   
 
quasar
 Wysłana - 29 lipiec 2011 22:49      [zgłoszenie naruszenia]

Może nie do końca poznałeś system socjalny w UK, jeśli masz żonę i dziecko to lepiej sprawdź ile benefitów ucieka Ci przed nosem, zaczynając od najprostszego Child benefit.

Znam z nie-wlasnego doswiadczenie dosc dobrze
Za duzo zarabiam zeby sie lapac na means tested benefit
Child benefit o ile kojarze starcza na pieluchy (te tansze)

Nigdy nie wpadlbym na pomysl, zeby zyjac na benefitach
okreslac swoj byt w stylu "nic mi nie brakuje, nie zwracam uwagi na ceny" bo to jest zupelnie abstrakcyjny poziom percepcji dla mnie.

Cos pisales o IT, o inzynierii.
Nie znam jednej osoby z tej branzy, ktora w pl zarabia ponizej 3 na reke po 2-3 latach pracy, jesli cos potrafia, a nie sa "pan informatyk w gminnej bibliotece co umie wlaczyc Worda"

Jak majac jeden z najbardziej poszukiwanych i poplatnych zawodow w Polsce tak narzekasz, to liczysz ze na zachodzie bedzie z gorki?

Zycie sie nie konczy na orginalnej koszulce 3 paskami adidasa, tuningowanej hondzie civic kupionej z benefitow i wakacjach na Ibizie z kuponem rabatowym wycietym z the Sun


Napisz na forum tak 2 lata po wyjezdzie jak leci



_______________________________
 
why so serious?

Znawca -
 
minner
SZPIEG
 Wysłana - 29 lipiec 2011 22:58      [zgłoszenie naruszenia]

quasar ale ja mam ponad 3k w PL i to jest wielkie G...

Powiedziałem nie jestem typem kredyciarza, i chcę wybudować dom za gotówę, nie w 1 rok, ale myślę że w te 3-4 lata człowieka powinno być stać wybudować sobie dom (poprawka - nie jedną osobę, parę, małżeństwo).

Dlatego ostatnio myślę poważnie nad znalezieniem pracy w IT poza Polską. Podobno w końcu europa narzeka na brak inżynierów... no cóż zobaczymy.

A dlatego dopiero pod koniec roku chcę szukać, bo mam jeszcze 2 certyfikaty do zaliczenia i nauka do nich trochę trwa.

Zmieniony przez - minner w dniu 2011-07-29 22:58:43
_______________________________
 
"Only the deads will see the end of war"
MODERATOR MILITARIÓW od 2007 :-)
INSOMNIA 2013

Ekspert -
 
dress
 Wysłana - 30 lipiec 2011 00:53      [zgłoszenie naruszenia]

"Tylko to nie ja wyskakiwalem z bzdurami typu
"kolegach z niepracujaca zona ktorzy nie patrzą przy zakupach na ceny, bo ich po prostu stać na zakupy.""

niekoniecznie bzdury.przeciez tu(uk) kazdy kto moze to ciagnie benefity na potege dla niektorych jest to wrecz sposob na zycie. jeszcze hałpa z councilu i zyc nie umierac

 
quasar
 Wysłana - 30 lipiec 2011 13:41      [zgłoszenie naruszenia]

Zgadzam sie
po prostu juz zrozumialem,
ze pisze o innym swiecie niz minner

Jak jadac na benefitach "na nic nie brakuje"
to poprostu ludzie maja inne potrzeby i inaczej na swiat patrza

Jak ktos w pl zarabia >3k na reke czyli wiecej niz 60-70% populacji i "to jest g-wno" nie stac go na wynajem mieszkania i nie mozna za gotowke kupic domu po paru latach przez to czuje sie straconym pokoleniem to dla mnie to jest to matrix, inny poziom percepcji


Dla porownania byl przyklad raju czyli UK czy Irlandii,
gdzie mozna wynajac pokoj, tanio kupic firmowa koszulke i zyc na poziomie

Bardzo dobra stawka w bardzo dobrze platnym sektorze IT poza stolica np 41 000 funtow rocznie,
co jest ok 2500 funtow miesiecznie na reke- 30 000 rocznie.
Zyjac bardzo skromnie, ale normalnie np w mieszkaniu wynajmowanym z kobieta a nie w pokoju+pol lazienki+1/4 kuchni to rocznie wyda sie na zycie minimum 10 000 rocznie. Zostaje 20 000.
Na dom (wciaz poza Londynem) trzeba te 200 000,
czyli minimum 10 lat mocnego oszczedzania, w praktyce wiecej


_______________________________
 
why so serious?

Znawca -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 30 lipiec 2011 13:56      [zgłoszenie naruszenia]

"Przesadzasz, chyba ze ktos faktycznie buduje się ponad stan. "

Wille budują tylko ludzie naprawdę bogaci, więc uważam, ze wypowiedź jak najbardziej uprawniona.

 
INSOMNIA
 Wysłana - 30 lipiec 2011 14:20      [zgłoszenie naruszenia]

Czytajac pierwsze posty oraz to o domu po 3 latach, stwierdzam, ze w dupie sie poprzewracalo, bo komuny nie pamietcie, a sie naogladaliscie BeverlyHills 90-210.

Cholera dom po 3 latach... to pewno po 12 latach koniec pracy i zycie z wynajmu 4 domow.

 
OloKK
Dżony Dep
 Wysłana - 30 lipiec 2011 14:25      [zgłoszenie naruszenia]

Jak ja pracowałem z Irolami, to tyle się różnili, że np jeden koleś, metalowiec nosił buty kosztujące na polskie 600zł (wysokie, z pasami i łańcuchami itd). Poza tym bieda podobna No, więcej filmów na dewede kupują, ale to tak jak quasar napisał, po prostu jak definicją raju jest 'ciut lepiej' to nie ma o czym dyskutować
_______________________________
 
Bądź silny, o człowieku! Pożądaj, raduj się wszystkimi rzeczami
zmysłów i uniesienia: nie bój się, że jakikolwiek bóg wyprze się ciebie za to.
ZAPRASZAM: [www.olokk.pl] // [www.bng-studio.pl]
[www.facebook.com/olokk]

 
minner
SZPIEG
 Wysłana - 30 lipiec 2011 15:18      [zgłoszenie naruszenia]

quasar przy swoich obliczeniach ciągle zakładasz że jedna osoba pracuje widzę, trzeba wziąść pod uwagę że kobieta też powinna zarabiać kasę... i z Twoich 10 lat na uzbieranie na dom, może się zrobić 5.
_______________________________
 
"Only the deads will see the end of war"
MODERATOR MILITARIÓW od 2007 :-)
INSOMNIA 2013

Ekspert -
 
soroz666
 Wysłana - 30 lipiec 2011 16:21      [zgłoszenie naruszenia]

Jak wyżej w dupach się poprzewracało. Pamiętam jak za gnoja moi starzy w wieku ok. 40 lat budowali dom po zbieraniu od dobrych kilkunastu lat i sami cegły nosili a i tak nie wykończyli a mnóstwo osób mówiło "DOM BUDUJECIE" (a mieszkam pod Warszawą) a tu takie coś. Już pomijam, że nieruchomości to nie bułki i nie da się zapewnić takiego popytu, żeby coś takiego w rzeczywistości było możliwe. Jakby przeciętna para była w stanie wybudować dom (mówię z kupnem ziemi) za swoje po 15 latach to już by było bardzo bardzo dobrze.

 
quasar
 Wysłana - 30 lipiec 2011 16:27      [zgłoszenie naruszenia]

co ty gadasz
przeca to wegetacja
_______________________________
 
why so serious?

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 50 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Stracone pokolenie ?

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50