FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 13301 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Straszny Pierwszy Raz 
[powiadom znajomego]    
Autor "Straszny Pierwszy Raz"   
 
Anjew
 Wysłana - 4 październik 2005 00:46      [zgłoszenie naruszenia]

sisko, kolesie od pornoli jada na viagrze i sceny sa montowane tak, ze wyglada, jakby jechali laske 2 godziny... Oni ja jada tyle, ale na 5 nawrotow na wspomagaczach... Nie przejmuj sie takimi ekhm 'wzorcami'...

Tarcia sie nie boj, zadbaj o to, zeby bylo slisko... Jezyk masz, nie? Do do roboty, zolnierzu! Przede wszystkim jednak - nic na sile! Nie musisz jej od razu przewiercac na wylot! Sa jeszcze pieszczoty (setki roznych opcji)... Nie bedzie klimatu, nie napieraj bez sensu. To ma byc przyjemnosc i za***iste doznanie, nie klasowka z matmy...
_______________________________
 
mmaniacs.pl

 
Pyetrek
 Wysłana - 4 październik 2005 02:37      [zgłoszenie naruszenia]

"Nie bedzie klimatu, nie napieraj bez sensu"

- mądra uwaga :)

Dla autora SOG za szczery temat. Powodzenia!
JAkby jakimś cudem wszycy zapomnieli upomnieć się o relację to ja się już teraz upominam.
Będzie dobrze stary :)

 
slonce_m
ŻABCIA
 Wysłana - 4 październik 2005 08:32      [zgłoszenie naruszenia]

po pierwsze - bardzo prawdopodobne, że podczas pierwszego razu możesz nie zapanować na podnieceniem i za szybko skończysz, dlatego może przed akcjąupuść trochę podniecenia (=zwal sobie dżordża ) wtedy dłużej pociągniesz już z panną
po drugie - możesz też wypić sobie piwko jeszcze przed spotkaniem i tą kolacją (tylko nie pij potem za dużo tego wina, żeby ci nie zaszkodziło i żeby też za odważny nie był jak na tych schabach )
po trzecie - nie myśl o tym w kategoriach przerażenia, że ci się nie uda czy coś bedzie źle, bo od nadmiernego pesymizmu w ogóle ci nie dygnie i dopiero wtedy będziesz miał problem
po czwarte - głowa do góry i więcej sponatnu - w tej materii to kiepsko coś planować
po piąte - powodzenia i napisz jak było
_______________________________
 
..:Była Moderator Działu SEKS:..

..:Żonka i Mama:..

Ekspert -
 
Com_bezzz
 Wysłana - 4 październik 2005 09:09      [zgłoszenie naruszenia]

Pierwszy Raz to kwestia 2, 3 minut? Tyle czasu to zajmie ci odpinanie stanika.
Pamiętaj o grze wstępnej! To moment, żeby się wykazać.
Kilka porad
Energiczny ucisk pośladków potęguje podniecenie Podobnie delikatne gryzienie (choć to różnie bywa).
Uszy, stopy, włosy, szyja- nie zapominaj o nich. Liż ucho, delikatnie chuchaj. Całuj stopy, masuj. Włosy- dotykaj ich, baw się nimi. Całuj ją po szyji. Niech ręce beda cały czas w ruchu.
Całuj jej piersi. W ogóle pamiętaj o nich. Liż sutki, ugniataj je, przygryzaj (z umiarem).
Pamiętaj też o cunnilingus (minecie) Jak to mówią moje koleżanki: dobra mineta nie jest zła :))
Dopiero po tej zabawie przejdź do stosunku płciowego.

Pamiętaj, że to tylko rady. Wszystko zależy od ciebie i od twojej inwencji.
Nie myśl o seksie w kategorii: wyjmę, włożę, spuszczę się i papieros, ale jak o uczuciu, nagrodzie, dopełnieniu związku.
I oczywiście napisz jak wam poszło
Powodzenia

_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=fESdrryimgA&eurl=http://www.insomnia.pl/Kibic_%25%2D_-t607803.html]
to się nazywa poświęcenie

nulla dies sine linea

 
Raptor10
 Wysłana - 4 październik 2005 09:13      [zgłoszenie naruszenia]

jest kilka opcji pierwszego razu

* z tego całego stresu i myślenia o tym chodzisz cały czas podjarany i zdenerwowany za razem i co do czego bum zanim wejdziesz juz konczysz

* podobnie jak wyżej tylko że poprostu może ci nie stanąć albo stanie ci czesciowo ale nie na tyle abys mogl wejsc w partnerke, ale nie martw sie to wogole nie znaczy ze jestes impotentem

* wchodzisz w dziewczyne i konczysz po paru ruchach

* i ostatnia opcja jest jak najbardziej wszystko wporządku i uprawiasz sex z ktorego potem jestes dumny



Zmieniony przez - Raptor10 w dniu 2005-10-04 09:15:37
_______________________________
 



_SFD JUJITSU TEAM_

Specjalista -
 
flicker
 Wysłana - 4 październik 2005 09:23      [zgłoszenie naruszenia]

trzeba pamiętać, że dla niej to również może być pierwszy raz. W takim wypadku jedyne czego nie rób to to o czym była mowa w długimpocałynku na dobranoc:
"partner gryzie partnerkę w ucho, żeby nie czuła bólu, robisz tak?"
"nie, ja od razu ciach - baba w piach" - a wszystko się ułoży. I pamiętaj, że to jest Twój pierwszy raz, a nie czyjś inny, ne spczywa na Tobie obowiązek męża stanu. Podejdź na luzie.
_______________________________
 
::te quiero pasa::

 
FidelC
 Wysłana - 4 październik 2005 09:25      [zgłoszenie naruszenia]

albo wez se zwal konia i wtedy bedziesz spokojny w łózku
_______________________________
 
Żuje szynszyle zbanowane przez smarowidło czekoladowe

 
sisko_laf
 Wysłana - 4 październik 2005 16:25      [zgłoszenie naruszenia]

ok, dzieki za rady. Troche sie denerwuje, ale coz,,, spadam juz do niej, mam nadzieje ze bedzie nam dobrze:) Trzesa mi sie lapy, ale walne setke to mi przejdzie.
Trzymajcie kciuki:)
Narka

 
cooqłka
 Wysłana - 4 październik 2005 16:31      [zgłoszenie naruszenia]

Będzie dobrze, wrzuć na luz i do dzieła - nie zapomnij się pochwalić jak było
_______________________________
 
Do czytających moje posty,których zmyli nick: JESTEM FACETEM! Więc nie podbijać do mnie panowie %-)
---------------------
Zawsze się znajdzie odpowiednia filozofia do braku odwagi - Albert Camus

Znawca -
 
sisko_laf
 Wysłana - 4 październik 2005 20:17      [zgłoszenie naruszenia]

Czesc ludziska. wlasnie pozegnalismy jej rodzicow i mamy wolna chate. Zapowiada sie mily wieczor:)))) idziemy najpierw do kona na 40 year-old virgin, zeby sie posmiac i rozluznic ogladajac przygody innych, a potem na kolacyjke do Fridays. Nawet mi nerwy przeszly... do uslyszenia.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 11 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Straszny Pierwszy Raz

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11