FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2842 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Stypendium socjalne 
[powiadom znajomego]    
Autor "Stypendium socjalne"   

resetnick
 Wysłana - 27 sierpień 2009 16:36        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam,

Uprzejmie proszę o pomoc w następującej sprawie:

Jestem studentką. Chcę ubiegać się o stypendium socjalne na mojej uczelni. Aby je uzyskać potrzebne są zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o dochodach poszczególnych członków rodziny za ubiegły rok oraz zaświadczenia za rok bieżący. Udało mi się je zdobyć. Mam problem jedynie z ojcem, który jest zarejestrowany w urzędzie pracy jako bezrobotny (w tamtym roku nim był i w tym roku także nie pracuje)lecz nie podpisuje tzw" listy" co zapewne skreśla go z rejestru osób bezrobotnych. Nie ma go teraz w domu, więc nie może jej podpisać a co za tym idzie nie moge wziąść jego zaświadczenia o bezrobociu. Termin składania wniosków do stypendium upływa niebawem. Jak inaczej moge zaświadczyć, że nie mam z Niego żadnego dochodu? Dodam, że przebywa teraz na ubezpieczeniu mamy, która pracuje.

Daer
 Wysłana - 27 sierpień 2009 16:56      [zgłoszenie naruszenia]

Nie potrzebujesz zaświadczenia, że jest bezrobotny, nie ma to nic do rzeczy. Bierzesz zaświadczenie z US o braku dochodów i starcza.Ale problem taki, że by wziąć zaświadczenie z US potrzebujesz i tak wniosku podpisanego przez ojca. Musisz więc poczekać aż będzie w domu.

[foty.ifd.pl/sb.asp?w=520&p=2/images2009/20090826172846.jpg] :-D

Znawca -

resetnick
 Wysłana - 27 sierpień 2009 17:08      [zgłoszenie naruszenia]

Jest pewien szkopuł. Szkoła potrzebuje zaświadczenia również za rok bieżący. US nie wystawi takiego zaświadczenia, gdyż ojciec musiałby się z nim rozliczyć (PIT)w roku nastepnym.

resetnick