FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 8708 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Szukam porno ktore musi spełnić pewne warunki: 
[powiadom znajomego]    
Autor "Szukam porno ktore musi spełnić pewne warunki:"   
 
lewak
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 12:29        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Po pierwsze po wytrysku na twarz film sie nie konczy, (ale tez nie wystepuje kolejny wytrysk jak to ma miejsce w bukkake).
Po prostu laska dalej jest posuwana rzecz jasna w twarz.
Drugi typ mojego oczekiwania jest taki ze laska czuje wstyd i zazenowanie, wstret i obrzydzenie ale prawdziwe a nie udawane.
Po prostu nie pokazuje jak to jej jest dobrze i fajnie ze ją w tyłek grzmocą ale tez nie steka demonstracyjnie.
Prosiłbym o linki do tego typu produkcji
Z gory dziekuje.

 
-adee-
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 12:51      [zgłoszenie naruszenia]

ja *******e %)))))))

Znawca -
 
dumad
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 12:52      [zgłoszenie naruszenia]

mam na dysku kilka takich co rzygają z obrrzydzenia
_______________________________
 
tyle mądrych slow że nie wiem od której strony zacząć czytać

 
herbu3
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 13:04      [zgłoszenie naruszenia]

jaki wymagający stulejarz
_______________________________
 
Gówno jesteś nie Siara! Ja Siarę znam!

Znawca -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 13:21      [zgłoszenie naruszenia]

Ile jesteś gotów zapłacić za linki do takich filmów??

I nie mówię tutaj o sogach czy pieniądzach z Monopoly.

 
szakal2402
PRZYDUPAS
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 13:39      [zgłoszenie naruszenia]

w życiu trzeba mieć zasady i do byle czego nie podwalać
_______________________________
 
Chodźmy chodził ciemną doliną zła się nie ulęknę

 
INSOMNIA
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 13:49      [zgłoszenie naruszenia]

napisz do brazzersów niech ci coś skręcą

 
Rinokot
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 15:01      [zgłoszenie naruszenia]

znam takie ale lewakami gardzę

Zmieniony przez - Rinokot w dniu 2013-09-30 15:01:15

Zmieniony przez - Rinokot w dniu 2013-09-30 15:01:24
_______________________________
 
Jedyny znawca filmowy na forum.

 
Mystic8B8
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 15:11      [zgłoszenie naruszenia]

[efukt.com/21091_Water,_Knives_and_Used_Toilet_Paper.html]
_______________________________
 

 
lewak
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 18:47      [zgłoszenie naruszenia]

A wiec jestemy w internetach wiec nie przywyklem tu placic za cokolwiek. Swoje sie wykosztowałem na dziwkach i na swojej byłej. Po drugie tez gardze lewactwem ale ksywa lewandowski sie nie zmiesciła. A z rzyganiem nie przepadam aczkolwiek w ostaecznosci mogly by byc jakby spelnialy warunki powyzsze.

 
INSOMNIA
 Wysłana - 30 wrzesień 2013 19:05      [zgłoszenie naruszenia]

A wiec jestemy w internetach wiec nie przywyklem tu placic za cokolwiek

Spoko, przywykniesz. Albo sobie sam poszukasz, nie znajdziesz, wrócisz tutaj i dopiero wtedy przywykniesz

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Szukam porno ktore musi spełnić pewne warunki:

Strony: 1 2