FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 8325 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
TEMAT GIGANT (sorry chłopaki, zaćpałem %-)) 
[powiadom znajomego]    
Opcja Wyniki Głosuj
Jestem Szowinistą Baby to chuje 
Szanuje Kobiety 
Jestem pedałem i to w dodatku gejem;-( 
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
Autor "TEMAT GIGANT (sorry chłopaki, zaćpałem %-))"   
 
gokacy
WARIAT
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 01:47    | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu



Witam wszystkich!!!

Jako że na forum bywam często i ma ono zapewne jakiś wpływ na mój żywot pragnę podzielić się z wami kochani tym co mi na sercu leży.
Chciałbym na początek scharakteryzować przeciętnego użytkownika. Zaznaczam jednak że skupiać się będę na męskiej części (o damskiej później).
Wiadomo że przeciętny użytkownik insomnii dział: seks ma co najmniej dwudziesto centymetrowego penisa, czterdzieści centymetrów w łapie(minimum),stosunek tak często jak tylko ma na to ochotę i w ogóle jego życie seksualne jest ekstra. Niestety najczęściej prawda jest inna ale kogo to obchodzi. Osobnik taki nie zakochuje się, wykorzystuje młode dziewice na dyskotekach po czym porzuca. Jego głównym celem jest zniszczenie w sobie uczuć. Swego czasu takie okazy zostały nazwane na forum jako SS. Bardzo trafna nazwa aczkolwiek promuje ona za bardzo wizerunek cwanego Tomka(a chyba nie taki był cel).

Przejdźmy do konkretów.

Bardziej żałosnych od SS'manow ludzi na świecie to już chyba nie ma.
Nie wiem czy bardziej odczuwają oni strach przed samymi kobietami czy też po prostu są za tępi by móc z nimi żyć.

Na forum nie jeden zakochany młodzian w razie romantycznych niepowodzeń w zalotach sięgnie po metodę SS. Ludzie tu przychodzą z prawdziwymi problemami a dostają jedną odpowiedz: BABA TO SUKA!!!!

Czy nigdy nie zastanawialiście się nad fenomenem mężczyzn narzekających na kobiety ?? Czy to nie wynika czasami z braku zrozumienia ich a nie z ich złego prowadzenia się bądź wad charakteru.

Jestem skłonny również sądzić że mężczyźni od czasów gdy kobiety opuściły kuchnie, zaczęły nosić spodnie to mężczyźni zaczęli panikować, zwalczać je, budować szowinistyczne fortece.

Czy może odpowiedzieć jest inna ?? Może porozumienie nie jest możliwe. Może Kobieta i Mężczyzna nie mogą się dogadać i już. Może mężczyźni nie są gotowi na całkowitą akceptacje kobiet. powiecie: istnieją zgrane małżeństwa, pary, szczęście ale myślę ze pełna równowaga nie istnieje, zawsze ktoś traci.

Ostatnio z ciekawości chciałem się pobawić w drania ale naszczepcie szybko sie opamiętałem bo nic z tego pozytywnego nie wychodziło. Czułem się idiotycznie w stosunku do swej lubej. Wszystkie te teksty: Baby to*****e, suka, dziwka, ****a, szmata tworzone są przez zakompleksione ,nie radzące sobie z kobietami zagubione duszyczki.


W ogóle to świat zaczyna się mieszać-zniewieściali metroseksualiści ,męskie babony TRAGEDIA!

W skrócie apeluje do wszystkich aby nie mieszali sobie nawzajem w głowach mieszając kobiety z błotem (co ciekawe one nie reagują).

Myślę ze można się dogadać, uzupełniać się byle nie zamieniać rolami (w sensie sposobu bycia).

Wiele osób wpaja tu młodym roztrzęsionym chłopakom jak to trzeba gnoić babę.



A GÓWNO PRAWDA !


JA SWOJĄ SZANUJE I MAM ZA***ISCIE! Z RESZTĄ CHCECIE PRZEZ CALE ZYCIE SAMI ZYC??

PS. W YPIER DALAC Z RADAMI SZERZACYMI BRAK POSZANOWANIA DLA KOBIET


NIE ISTOTNE CO NAPISAŁEM !!! Kobiety to Cud trzeba je szanować, doceniać , wspierać a one odwdzięczą się tym samym. Może napisałem dużo głupot ale trzeba jakoś odczopować to forum z tego czopa pełnego kompleksów niepowodzeń jakiś świrniętych ludzi itd.

















Zmieniony przez - gokacy w dniu 2007-04-19 01:50:38
______________________________
 
Piłsudczyk.

Specjalista -
 
misio_xxx
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 01:58      [zgłoszenie naruszenia]

ruchac ***ac nic sie nie bac. jak dla mnie to temat do skasowania

ps. jarałeś coś?
czy ci czegoś do żarcia dosypali?

Zmieniony przez - misio_xxx w dniu 2007-04-19 01:58:54
_______________________________
 
poblemem małych ludzi jest to ze mierzą świat prawdopodobieństwem wystąpienia zdarzen w ich kon
niestety historia dzieje sie poza nimi i trwa dluzej niz ich zycie.

Znawca -
 
gokacy
WARIAT
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 02:01      [zgłoszenie naruszenia]

Tak dosypali mi

Mama mi szczypiorku dosypała do twarogu
_______________________________
 
Piłsudczyk.

Specjalista -
 
misio_xxx
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 02:04      [zgłoszenie naruszenia]

spać byś poszedl a nie spamujesz tutaj. temat objechany na maxa i sie tu nic nowego nie napisze. no chyba ze jakis frajer przyjdzie i zacznie sie wzruszac.

ps. zdjęcia piękne.

Zmieniony przez - misio_xxx w dniu 2007-04-19 02:04:39
_______________________________
 
poblemem małych ludzi jest to ze mierzą świat prawdopodobieństwem wystąpienia zdarzen w ich kon
niestety historia dzieje sie poza nimi i trwa dluzej niz ich zycie.

Znawca -
 
OloKK
Dżony Dep
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 02:19      [zgłoszenie naruszenia]

Ja tam ogólnie ludzi szanuję, bez względu na płeć, jeśli tylko sobie na ten szacunek u mnie zasłużą.

A wnioski wyciągnięte z dupy. Kobiety i tak są lepiej traktowane teraz niż kiedykolwiek

W dupach się poprzewracało od dobrobytu, idę spać.

BTW, co to za dupa na pierwszym zdjęciu?

Zmieniony przez - OloKK w dniu 2007-04-19 02:19:54
_______________________________
 
Bądź silny, o człowieku! Pożądaj, raduj się wszystkimi rzeczami
zmysłów i uniesienia: nie bój się, że jakikolwiek bóg wyprze się ciebie za to.
ZAPRASZAM: [www.olokk.pl] // [www.bng-studio.pl]
[www.facebook.com/olokk]

Specjalista -
 
misio_xxx
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 02:38      [zgłoszenie naruszenia]

no co to za dupa na tym zdjęciu? fajnie gryzie dlugopis.
_______________________________
 
poblemem małych ludzi jest to ze mierzą świat prawdopodobieństwem wystąpienia zdarzen w ich kon
niestety historia dzieje sie poza nimi i trwa dluzej niz ich zycie.

Znawca -
 
StoPRO
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 03:15      [zgłoszenie naruszenia]

Wiesz co ja tam cie rozumiem, bo jesli babka rzeczywiscie odpowiednia to mozna z nia normalnie postepowac, przynajmniej ja mam taka teraz tak jak I ty chyba, ale z drugiej strony nalezy przyznac ze zdecydowana wiekszosc kobiet jest podobna do rozpieszczonych bachorow (prawie wszystkie jakie znam) i na nie metoda SS dziala, wlasciwie malo znam kobiet na ktore nie dziala wiec nie ma sie co dziwic ze inni postepuja tak a nie inaczej. W kazdym razie chyba masz normalna dziewczyne wiec postaraj sie jej nie stracic no i sog

Znawca -
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 07:38      [zgłoszenie naruszenia]

trzeba je szanować, doceniać , wspierać a one odwdzięczą się tym samym.



otoz caly paradoks polega na tym, ze jest zupelnie na odwrot tzn. dla kobiet szacunek to co innego, facet szanujacy samice to facet twardy i surowy, a nie potulny i włazidupny, dla nich bycie z pozoru zbyt dobrym, to brak szacunku. po***ane to.
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
2 er el x
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 08:29      [zgłoszenie naruszenia]

dałbym ci klejcun soga ale nie wchodzi juz

Zmieniony przez - 2 er el x w dniu 2007-04-19 08:30:33

Znawca -
 
Lunar
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 08:55      [zgłoszenie naruszenia]

Bo kobiety miały swoje sianko, a faceci swoje. Ale kobiety oprócz tego, że wszystko im wolno w sferze obyczajowej - to jeszcze równouprawnienia chciały :P I teraz facetom wciaż wielu rzczy nie wypada, mają trzymać fason; podczas gdy kobiety się zmieniają, wciąż mogą płakać i czasem głupota uchodzi im na sucho (z własnych obserwacji), a jeszcze mogą to samo co facet

Generalnie menżżżczyźni mają trudniej w życiu i należy im się od Stwórcy genetyczna uległość kobiet

Zmieniony przez - Lunar w dniu 2007-04-19 08:55:37
_______________________________
 
"Pieprzyć to ja się chcę z tysiącem kobiet, ale kochać tylko z tobą."
[www.alterkino.org] - kino ludzi myślących

Znawca -
 
Szamciu
 Wysłana - 19 kwiecień 2007 09:16      [zgłoszenie naruszenia]

przeczytałem to wielkimi literami i masz SOGa, za resztę zabiorę się później

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 11 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

TEMAT GIGANT (sorry chłopaki, zaćpałem %-))

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 
Warto przeczytać: | | renata | kickers | kolorado | brańsk | Qpen | problem z erekcją | Zespół zakodowanych reakcji seksualnych | opuchlizna | szary2704 | życie w Warszawie | mscert | hwdp | VIAGRA DZIALANIE | kręgosłup | toasty | The Body Issue | pleyboy ckm | OR MO | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0