FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1879 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Hazard
Taśmy - gracie ? co sądzcie ? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Taśmy - gracie ? co sądzcie ?"   
 
Street90
 Wysłana - 18 kwiecień 2010 18:40        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Dawno nic nowego nie było w dziale więc...
Co sądzicie o taśmach? Gracie ?
Ja tam lubię postawić kupon w tygodniu z 14 meczami. Na każdy dzień tygodnia po 2 mecze za 5 zł.
Wiem ,że nikłe szanse na wygranie są ale... .Nieraz w poniedziałek już kupon jest do kosza niekiedy w do Soboty wszystko wchodzi i czekam na ostatnie mecze z niezdrową ekscytacją
Wygrać taki kupon może z 3 razy w mojej przygodzie z bukmacherem wygrałem ale nie zamierzam przestawać puszczać cotygodniowej taśmy

______________________________
 

 
jack.1
walker
 Wysłana - 18 kwiecień 2010 19:12      [zgłoszenie naruszenia]

nie
_______________________________
 
Zapraszam na skoki narciarskie.

Znawca -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 18 kwiecień 2010 20:12      [zgłoszenie naruszenia]

tylko jako dodatek - za 2zł, raczej for fun niż licząc na jakiś konkretny zysk

choć czasem można przy dużym szczęściu co nieco zagarnąć

 
kogucik_
 Wysłana - 18 kwiecień 2010 20:16      [zgłoszenie naruszenia]

Zawsze w fazie grupowej Ligi Mistrzów daję co jakiś czas taśmę za 10zł na ok. 10 meczy. Zdarzenia na chybił trafił, głównie handi lub totals w Pinnacle'u. Na razie najbliżej było jak do 80 minuty kolejki byłem bogatszy o kilkanaście tysięcy na jednym kuponie Cel tych kuponów to czysta rozrywka z możliwością szarpnięcia grubszej kasy.

 
WojTAS7
 Wysłana - 18 kwiecień 2010 23:03      [zgłoszenie naruszenia]



Fajny temat

Więc tak - taśmy tak...

gram z reguły jedynie single 'grubo', gdyż uważam, że jest to najlepszy sposób na wygrane...

duble czy triple owszem czasami - najczęściej jednak są to takie zlepki 3 meczy/spotkan z kursami 1.2-1.3 co łącznie da te 1.6-1.7 i za srednią stawkę puszczę

tasmy gram epizodycznie, wrecz bardzo incydentalnie

i nie są to taśmy za 2 zł, a mocne pjerdolnięcie

już 2 takie taśmy mam, co wygrałem po 700 zł około (jak znajdę screeny, to wkleję)



a dzisiaj los kochany również dał prezent

Początkowo taśma była robiona po to, aby wyhaczyć 1000zł. I tyle by było, gdyby Karolina wygrała mecz. Dużo nerwów przysporzyło mi jednak te spotkanie, gdyż w 1 secie w ogóle nie istniała a jeszcze jak zobaczyłem tą fatalną kontuzję - szkoda mi było jej Denerwowałem się jednak i klnąłem, bo unibet ma taką spaczoną zasadę (inne buki też niestety, ale nie wszystkie), że gdy jest skonczony 1 set, to zaklad bedzie sie liczyl mimo kreczu. Czyli jezeli po 1 secie Karola by sie poddała - wpjerdalam kasę. A ona po urazie, wyszła na kort przy stanie 2-5 i swoim serwisie, ale sytuacja potyczyła sie tak, ze bylo juz 15-30 ja już na głowie stałem i na szczęscie zdecydowała się nie kontynuować meczu UFFFFFFFFFFFFF czyli po kursie 1.00 mi policzyli te spotkanie...

Tam powinno być albo 'anulowany' , albo 'krecz' , ale agenty napisali "przelozony" hehehe

Zmieniony przez - WojTAS7 w dniu 2010-04-18 23:03:47

Specjalista -
 
Pippo
 Wysłana - 19 kwiecień 2010 00:06      [zgłoszenie naruszenia]

Karolina Ci dupę uratowała, napisz do Niej maila z podziękowaniami


Temat stworzony dla Bryana, ale niestety tak szybko jak zachwycił Nas swoimi taśmami, tak szybko Nas opuścił...
_______________________________
 
Power wears out those who do not have it.

Hazard

Specjalista -
 
WojTAS7
 Wysłana - 19 kwiecień 2010 00:07      [zgłoszenie naruszenia]

Ja wiem - on jest prze-chójem w tej kwestii

No wiem, że dzięki Karolinie mam tą kasę - dobrze, że w odpowiednim momencie zdecydowała się na 'poddanie', bo gdyby wdupiła seta byłoby po zawodach

Zmieniony przez - WojTAS7 w dniu 2010-04-19 00:08:24

Specjalista -
 
Pippo
 Wysłana - 19 kwiecień 2010 00:10      [zgłoszenie naruszenia]

Woźniacki to sprzedajna dzivka, chyba każdy pamięta spotkanie, w którym prowadziła 1:0 w setach, w drugim secie miała 4:0 i...poddała spotkanie

Była wówczas głośna afera, że na przerwie po wygraniu czwartego gema w drugim secie dogadała się z ojcem w jęzku polskim że teraz skreczuje i ludzie, którzy oglądali spotkanie i skumali o czym ojciec z córką gadają, zrobili mega zakłady w necie na Jej porażkę

Zmieniony przez - Pippo w dniu 2010-04-19 00:10:47
_______________________________
 
Power wears out those who do not have it.

Hazard

Specjalista -
 
WojTAS7
 Wysłana - 19 kwiecień 2010 00:13      [zgłoszenie naruszenia]

pippo, tam jak sie nie myle

w ostatnim decydujacym secie, bylo 5-0 dla niej i jej serwis

na rywalkę kurs pewnie 30.00 jak nie wiecej

ale na bet365 by to nie przeszlo, bo tam krecz=zwrot

ale gdybym to slyszal i gral live w unibecie... ambrozja all-in na rywalkę

Zmieniony przez - WojTAS7 w dniu 2010-04-19 00:14:29

Specjalista -
 
WojTAS7
 Wysłana - 19 kwiecień 2010 00:16      [zgłoszenie naruszenia]



Specjalista -
 
Pippo
 Wysłana - 19 kwiecień 2010 00:20      [zgłoszenie naruszenia]

Najlepsze są foty jak stary dzwoni z komórki albo pisze smsa, od razu podejrzenia że ustawia mecz córki
_______________________________
 
Power wears out those who do not have it.

Hazard

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 4 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Taśmy - gracie ? co sądzcie ?

Strony: 1 2 3 4
 
Warto przeczytać: [Konkurs IV] borsukje - Diya | [Konkurs Finał] xif - Diya | Taśmy - gracie ? co sądzcie ? | Wyniki Konkursu | Codzienni zestaw typów by inso | Wokół hazardu - spam post by ever czyli skad macie kase na granie ?? | płatne typy | moneybookers vs neteller | Unibet - Konkurs MŚ - GRAJMY RAZEM | Typy na 24 maja | RPA 2010 Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej | poker - zapraszam do dyskusji | Konkursy bukmacherskie | Zakłady w internecie gdzie najlepiej | Co jest ****a? | Najlepsza oferta buka na F1 | symetria | m jak miłość 2036 | Magda molek | Marta barczok | opowiesci hausera | strzelilem z ucha | polskie aktorki nago foto | opowiadanie erotyczne ortodontyczny | kościerzyna | seks z teściową | mefedron a sex | nord stream | free sex nl | Sex i ból głowy | Polskie aktorki majtki | na łyso | golić na zero | opowiadania sex z ciotkom | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0