FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3029 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
Tabletki i schiza 
[powiadom znajomego]    
Autor "Tabletki i schiza"   
 
r_marek
 Wysłana - 10 luty 2009 01:42        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Wiatam, potrzebuję pomocy w zabicu mojej schizy ciążowej, która nie daje mi normalnie życ. Jestem człowiekiem pesymistą, jestem niepewny siebie. W każdej dziedzinie życia widzę i przewiduję najgorsze rozwiązanie. Nie pamiętam czy zamknąłem samochód lub czy zakręciłem gaz w kuchence i sprawdzam to po 3x. To tak po krótce dla ukazania mojej osoby..... Od roku borykam się ze schzią ciążową odkąd związałem się z dziewczyną. Kupuję durexy, w dniach względnej płodności, mimo prezerwatywy wyciągałem na koniec dla pewności. Zawsze sprawdzałem czy nic nie pękło. Moja schiza jest tak cięzka ze popada w skrajność. Mimo zabezpieczenia i bez wpadek zawsze przed okresem mam schizę nieplanowanego ojcostwa i boję się ze nie będzie okresu. Mało tego nawet mimo regularnych miesiączek patrzę czy czasem brzuch nie rośnie........;/. jestem juz uciązliwy nie tylko dla siebie ale tym bardziej dla dziewczyny. Kiedys raz nam pękła guma, to od razu poleciałem po postinor(był 2gi dzień po okresie..). W dniach względnej niepłodności podczas gry wstępnej i erotycznego masażu czasami wchodziłem na chwilę bez gumki i doznanie jest nieporównywalnie przyjmeniejsze niz w prezerwatywie. Marzę o prawdziwym stosunku z finishem w ukochanej.Pomyśleliśmy o tabletkach. Ginekolog przepisał Cilest, co podobo chroni juz od pierwszej tabletki(zresztą jak wszystkie tab anty).Ulotka mówi ze wpadka to mniej jak 1%,ale dla takego pesymisty jak ja to znacznie więcej. W moim chorym przypadku wyobraźcie sobie jak ja mam tego dokonać zeby skonczyc w niej i potem zyc normalnie.... tak tego chcę. Juz bardzo irytuję partnerkę moim zachowaniem i przesądem. Co mi moze pomóc, psycholog? czy moze coś więcej? Na pewno potrzebowałbym waszych porad i zapewnień, opini osób doświadczonych i stosujących Cilest. Porszę jakoś mnie uspokoić.
Wykupię receptę ale ciekawe ile będę sie wahał przed stosunkiem... omg ;(

 
INSOMNIA
 Wysłana - 10 luty 2009 01:55      [zgłoszenie naruszenia]

zluzuj. bedzie brala tabletki jak nalezy wtedy mozesz wlewac w nia hektolitry spermy i nic nie bedzie. najlepiej przelam sie jeden raz-sam zobaczysz, ze nic sie nie stanie.

 
Erbi
 Wysłana - 10 luty 2009 02:00      [zgłoszenie naruszenia]

j/kleo

+ogarnij sie albo idz do lekarza i nich on Cie ogarnie
_______________________________
 
Penta Kill!

 
INSOMNIA
 Wysłana - 10 luty 2009 02:05      [zgłoszenie naruszenia]

Moja kobieta uzywa cielstu,
po pierwszym opakowaniu zaczelismy wspolzyc bez zabezpieczen typu prezerwatyty,
wszedlem w nia moze ze 2 razy,skonczylem w firanke,
a ona i tak zaszla w ciaze,
lekarz potem powiedzial ze cilest w polaczeniu z plynem preejakulacyjnym bardzo sprzyja zaplodnieniu.

Teraz jestem szczesliwym ojcem blizniakow,
tak wiec glowa do gory !

 
malachwiej
 Wysłana - 10 luty 2009 04:30      [zgłoszenie naruszenia]

Jak przedmówcy (z wyjątkiem Srebrl.goliorz.go ).
A do tego to ona chce seksu. Nagrał wypowiedź na dyktafon i jesteś spokojny. Bedzie na nią.

Chodziło o Precursora... t9. z komórki jestem i cyrki wychodzą
_______________________________
 
:P
Praktycznie nie zdarza mi się pisać całkiem serio, no cóż...
[img232.imageshack.us/img232/1708/retardednessbt5.gif]

 
nab abmur
 Wysłana - 10 luty 2009 07:38      [zgłoszenie naruszenia]

chill ziomuś ! po co się martwisz na wyrost, masz za mało powodów do przejmowania się ?
_______________________________
 
rumba`style

 
mic-ek
 Wysłana - 10 luty 2009 09:13      [zgłoszenie naruszenia]

Wyluzuj. Przecież ciąża to nie koniec świata, jak będzie brała regularnie i o właściwym czasie to możesz jechać ile chcesz bez konsekwencji.

 
gokacy
WARIAT
 Wysłana - 10 luty 2009 10:19      [zgłoszenie naruszenia]

gość się katuje jakby to on w tą ciążę miał.

Jak coś ten nie teges to mówisz że idziesz po fajki uprzednio się pakując i długa do Hiszpanii. (nie działa jak jesteś w Hiszpanii)




gość chodzi po mieście i się katuje ciążą jak ty wyrwałeś wogóle tą panne ?

Zmieniony przez - gokacy w dniu 2009-02-10 10:20:15
_______________________________
 
Piłsudczyk.

Specjalista -
 
ciekawa17
 Wysłana - 10 luty 2009 12:16      [zgłoszenie naruszenia]

autorze radze sie wyluzować:) znajdź osobę która przy poprawnym używaniu tabsów zaszła w ciąże..
musisz się przełamać bo dziewczyna za długo tego nie wytrzyma..

 
malachwiej
 Wysłana - 10 luty 2009 14:02      [zgłoszenie naruszenia]

Zawsze można czekać do ślubu. Do tego czasu Ty wyluzujesz a ona powinna to zaakceptować...
_______________________________
 
:P
Praktycznie nie zdarza mi się pisać całkiem serio, no cóż...
[img232.imageshack.us/img232/1708/retardednessbt5.gif]

 
r_marek
 Wysłana - 10 luty 2009 14:04      [zgłoszenie naruszenia]

no wiem własnie, dzieki za odp. Spodziewałem się samej ironii w odpowiedziach, a tu porszę nie ma jej wiele

Zmieniony przez - r_marek w dniu 2009-02-10 14:05:00

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Tabletki i schiza

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: | | środki przedłużające wytrysk | perrectum | Creative SOUND BLASTER AUDIGY 2 | asus xonar | prawiczkiem | vectra gts | drzwi sie zamkły | abstynencja | mystic | kofeina | uriel | OTYŁOŚĆ OLBRZYMIA | tytoń do żucia | klapecki | kkiste | trip | bieriezkowa | maffinka | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0