FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 11351 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
Tatuaz z imieniem? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Tatuaz z imieniem?"   
 
postrzelon
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:25        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Nie wiem czy ten temat juz byl, bo jestem tu nowa, ale ciekawi mnie co sadzicie na temat tatuazu z iminiem ukochanej osoby (pytanie szczegolnie do facetow). Co powiedzielibyscie jesli wasza kobieta, podkreslam, ze taka z ktora na serio planujecie wspolne zycie zrobilaby sobie tatuaz z waszym imieniem???

 
Bolec997
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:33      [zgłoszenie naruszenia]

uważam, że to dobry pomysł...

będziesz miał przynajmniej pamiątkę jak odejdzie...

 
cccp_rus
Abstynent
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:35      [zgłoszenie naruszenia]

jw
jak odejdzie to bedziesz mial pamiatke..:-p planowac mozesz,a bedziesz z nia 3mc i koniec.. aaa jak Ci sie nudzi to se zrob wg wlasnego uznania chyba to sie robi nie?
_______________________________
 
JAK KRASC TO MILIONY,JAK RUCHAC TO KSIEZNICZKI !!! %-))

Znawca -
 
postrzelon
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:40      [zgłoszenie naruszenia]

Chcialabym napomknac, ze jestm kobieta i chce sobie zrobic imie swojego faceta, nie koniecznie musi byc to napis po polsku, moze byc w jezyku arabskim badz po lacinie

 
mamed89
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:40      [zgłoszenie naruszenia]

Moim zdaniem bez sensu.Ale to tylko moje zdanie.. to ma być dowód przywiązania..?? Możesz to okazać na wiele innych sposobów!!

 
MoonSp
EQUILIBRIUM
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:40      [zgłoszenie naruszenia]

zrób se tatuaż w intymnym miejscu, zawsze będzie chciał je pieścić

tylko współczuje innemu partnerowi, jeśli by takie coś zobaczył

Zmieniony przez - MoonSp w dniu 2008-01-08 20:42:04
_______________________________
 
"Atak kosmitów to nic w porównaniu z atakiem głupoty"
Moon

Ekspert -
 
Pitrekkk
Laska
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:42      [zgłoszenie naruszenia]

Debilizm.
Tyle odemnie

_______________________________
 
.

Ekspert -
 
kemesO
Analityk
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:46      [zgłoszenie naruszenia]

Z planów mogą wyjść nici, a potem co Pójdziesz na laserowanie usuwanie tego Nie wierzę, że nie będzie Cię wkvrwiał codzienny widok tego napisu.
Nie masz innych sposobów, żeby okazać swoje uczucie Dla mnie to niepotrzebny szpan.
_______________________________
 
zielony

Ekspert -
 
postrzelon
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:49      [zgłoszenie naruszenia]

Tu nie chodzi o szpan, tylko o to ze ta osoba wiele znaczy w moim zyciu i wiele do niego wniosla. I chyba chcialabym o tym pamietac w ten sposob.

 
Pitrekkk
Laska
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:51      [zgłoszenie naruszenia]

No gorzej jak Ci cos nie wyjdzie, bo w życiu rożnie bywa.. i co pozostanie Ci tylko szukać partnera o podobnym imieniu.


_______________________________
 
.

Ekspert -
 
kemesO
Analityk
 Wysłana - 8 styczeń 2008 20:53      [zgłoszenie naruszenia]

Napisałem jak ja bym to odebrał - szpanerskie, niedojrzałe, kReJzi zachowanie. Są znacznie prostsze (i lepsze!) metody na udowodnienie komuś swojego uczucia, niż wystawienie dupy pod igłę. Co zrobisz jednak, to Twoja sprawa. Pamiętaj, że zostanie Ci to do końca życia i choć teraz chciałabyś bardzo to mieć, to kiedyś możesz rzygać na sam tego widok.
_______________________________
 
zielony

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 6 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Tatuaz z imieniem?

Strony: 1 2 3 4 5 6
 
Warto przeczytać: Uważa że jestem zamłody | temat singli vol.6 %) | Poj*****na sprawa- do czego moze doprowadzic | She plays hard to get... jak to rozegrać ?? | co o tym sadzicie????? | Miłość silniejsza niz nałóg? | Co zrobic? | Wyznanie miłości.. poprzez kartkę walentynkową... | Listy, dlaczego nie piszemy?... | Miłość pod lupą | A jednak wciąż tęsknimy.... | Pytanie co robić...... | Druga trzecia kolejna miłość... | Najdłuższy zwiazek | Pomoc w rozkmince :) | WALENTYNKI . Ile roz? | coguar | Cougar | alkoholik | alkocholik | E60 530 xd | kukuł | znalaz em j | wojna wiatowa | Niesmia o | nie lubi je musli z mlekiem | malta | nie lubi je musli z mlekiem | mike73 | reggae jungle | reggae | sex analny | olsztyn show up | grzybica żołędzia | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0