FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 8279 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Nasze Szkoły
Technikum zaoczne / wieczorowe 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Technikum zaoczne / wieczorowe"   

ohayo
 Wysłana - 4 luty 2008 17:38        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Jestem na 2 roku Technikum Hotelarskiego ale z pewnych wzgledow chyba musze zmienic szkole...(moj problem opisany na 1 stronie).
Ale jest problem - do najblizszego TH mam 40 km, dlatego pomyslalem o zaocznym / wieczorowym. I wtedy w gre wchodzi caly teren miedzy Warszawa i Lodzia...
Szukalem na necie ale widzialem tylko jakies takie dziwne co daja tylko zawod i nie dopuszczaja w ogole do matury...
I czy jest opcja przeniesienia sie w srodku roku do takiego technikum od razu na 2 rok?

Pan Śmierć
BARON
 Wysłana - 4 luty 2008 19:32      [zgłoszenie naruszenia]

Jest-zasady przenoszenia są identyczne jak Ci tam pisaliśmy. Tym się różni tylko, że na zaocznym będziesz płacił.

AD ANCALES, PLEBES!!!! EGO SUM BARON!!!
Veni, Vidi, Banni!%-)
Mafia znających łacinę%-)Baron wszystkich działów%-)
Rada Jedenastu i Inso 2009

Ekspert -

ohayo
 Wysłana - 5 luty 2008 13:07       [zgłoszenie naruszenia]

Kurde tak sobie patrze na to wszystko...
Szukalem na googlach lacznie ze 2 godziny takiego technikum - i znajduje tylko cos w rodzaju zawodowek... bardzo mozliwe ze nie wiem gdzie szukac....
Da mi ktos namiar na jakas fajna strone lub bezposrednio namiar na technikum hotelarskie wieczorowe / zaoczne w obrebie Warszawa - Lodz ?
Serio nie moge nic znalezc :/

ew. jest mozliwosc przeniesienia sie do liceum zaocznego / wieczorowego + skonczenie czegos malego co umozliwia uzyskanie dyplomu technika hotelarstwa? ew. jakies dopuszczenei do egzaminu zawodowego?