FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5648 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Targowisko
Testy do new snapshot pre-intermediate ma ktos? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Testy do new snapshot pre-intermediate ma ktos?"   
 
TOMoz
 Wysłana - 9 grudzień 2007 18:41        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Pytanie jak w temacie.
Pewna osoba prosi mnie o znalezienie tego w internecie, tylko ze wszedzie zdziercy chca za to 10zl :P

Kasa w sumie nie gra roli, ale nie mam konta w mbanku a zapieprzac na poczte mi sie srednio chce.

Wiec jesli ktos z was posiada, bylbym bardzo wdzieczny - w zamian moge wyslac zaproszenia do rmvbusters, czy odwdzieczyc sie w jakis inny sposob, ewentualnie zaplacic :)
______________________________
 
d(^^)b

 
mlozial
 Wysłana - 13 kwiecień 2009 14:32      [zgłoszenie naruszenia]

Siemka!!!Posiadam te testy!!!Testy kosztują 10 zł(tak jak w temacie).Testy wysyłam elektronicznie(pocztą).Płatności możesz udzielić wysyłajac mi kartę doładywującą za 10 zł do ERY i zaraz jak podasz mi kody wysyłam ci testy.
Pisz na gg.:
10449335
lub:
na pocztę:
oziar12@poczta.fm

 
Revan17
Jedi
 Wysłana - 13 kwiecień 2009 14:33      [zgłoszenie naruszenia]

spojrzales na datę poprzedniego posta?
_______________________________
 
Assassins may stalk me, Time may mock thee, But one thing you don't see is Death Upon Me- Revan (As of today)

 
mlozial
 Wysłana - 19 kwiecień 2009 21:37      [zgłoszenie naruszenia]

Ok,ale ja piszę aktualnie,bo teraz to każdemu się przydaje,a zreszto po co zakłądac nowy post,jak lepiej pisać w tym...;)

 
von
 Wysłana - 19 kwiecień 2009 22:25      [zgłoszenie naruszenia]

a jaka mam pewnosc ze jak wysle ci kod doladowywujacy wyslesz mi testy?

 
mlozial
 Wysłana - 20 kwiecień 2009 15:20      [zgłoszenie naruszenia]

Mogę Ci podaj numer telefonu,konta bankowego,zamieszkanie,poprostu musisz mi zaufac!!!
Nie jestem kimś takim kto oszukuje,płacisz masz...;)

 
neewbie
 Wysłana - 20 kwiecień 2009 15:31      [zgłoszenie naruszenia]

%)
_______________________________
 
aaa
KUKUK !!!!!!!

 
mlozial
 Wysłana - 15 lipiec 2009 18:47      [zgłoszenie naruszenia]

12274454- piszcie na to gg. bo tamto już nie aktualne.

Jak by ktoś chciał też inne testy to da się załatwić,piszcie a zobaczę co się da zrobić...;p

 
F W I
 Wysłana - 15 lipiec 2009 19:03      [zgłoszenie naruszenia]

kurva apropo dat


w 2005 chy 2006 wrzucilem na sfd ogloszenie ze pogonie bilety na emcz polska-finlandia w pilce noznej - eliminacje euro to byly


chyba kurva z 10 osob na gg juz do mnie sie pucowalo po ile bilety ... (bo teraz w siate chyba Polska gra z finami)



no kurva ludzie sa debilami ja pjerodle, nie wiem czy to przez upal czy co ;/


_______________________________
 
Hey. My name is Alf. I live on the second floor.

 
Wojtkuuu
 Wysłana - 16 lipiec 2009 08:43      [zgłoszenie naruszenia]

miałem podobnie, jakiś czas temu odezwał sie koleś który chciał kupić mikser Reloopa o którym pisałem w 2005 roku
_______________________________
 
życietoniejebajka!

 
mlozial
 Wysłana - 16 lipiec 2009 09:32      [zgłoszenie naruszenia]

Po co mam osły zakładac nowy temat jak mogę pisać w tym i równie dobrze ludzie odczytają!!!Nie potrzeba zakładać nowych tematów jak mogę napisać w tym i bedzie to samo!!!A jak chcecie wiedzieć to takich osób co się zgłosiło do mnie bylo juz bardzo wiele i byli bardzo zadowoleni!!!

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Testy do new snapshot pre-intermediate ma ktos?

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: KOSZULA DIESEL ROZMIAR M | Gra na PC | (S) nowe markowe ubrania | Sprzedam Sony Ericsson K800i | Sprzedam Audi 80 | Moneta Jan Paweł II 10zł 2005r. | NOWE Najnowsze SPODNIE REEBOK WIOSNA 2010 NAJTANIEJ | [S] swetr lacoste, buty lacoste, koszulki itd | Testy: Hier und da, Alles Klar, Direkt | sprzedam ławeczkę ze sztangą i obciążeniami tanio | Sprzedam SE K800i Q Siemens c60 | [S]Yamaha YZF 250 | [SPRZEDAM] BUTY | [S] PENTAGRAM horNET Wi-Fi PCI 802.11g | Bob Marley i Marylin Monroe | Ramka Sony DPF E72 | __ | zdjęcia gołych kobiet | ukraink | ukrainka | ukraina | ukrain | referendum | od 18 | lasek | cuckold | brunetki | małolat | dziewczyn | 18 lat | od 18 lat | zdjecia | zdjecia 18 | baka | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0