FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 356 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Teksty Piosenek
Tocotronic : Liebes Tagebuch 
[powiadom znajomego]    
Autor "Tocotronic : Liebes Tagebuch"   

INSOMNIA
 Wysłana - 23 maj 2007 15:26        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Heute bin ich recht gut ausgeschlafen aufgestanden
Meine Zähne geputzt und auf die Straße gestolpert
Und am Tageslicht erkannt daß diese Gegend nicht dafür vorgesehen ist
Daß freundliche Menschen sich in ihr gegenseitig gut verstehen

1 Uhr 15, 1 Uhr 30, 1 Uhr 45
Manche sagen dreiviertel 2 dazu
2 Uhr, 2 Uhr 15, sich gegenseitig gut verstehen

Gestern war es ähnlich lies es ruhig nach
Nachts ist es meist dunkel und hell wird es dann am Tag
Nicht daß ich es wollte nur ich wüßte wirklich nicht warum ich mich
Dafür dafür
Interessieren sollte

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Przegląd tygodnia

Tocotronic : Liebes Tagebuch

Warto przeczytać: Peter, Paul & Mary : Peter, Paul and Mommy - PUFF, THE MAGIC DRAGON | Peter, Paul & Mary : In Concert - PUFF, THE MAGIC DRAGON | Peter, Paul & Mary : Moving - PUFF, THE MAGIC DRAGON | Peter, Paul & Mary : In The Wind - QUIT YOUR LOW DOWN WAYS | Peter, Paul & Mary : Late Again - REASON TO BELIEVE | Peter, Paul & Mary : Late Again - RICH MAN POOR MAN | Peter, Paul & Mary : Peter, Paul & Mommy, Too - RIGHT FIELD | Peter, Paul & Mary : No Easy Walk To Freedom - RIGHT FIELD | Peter, Paul & Mary : PP M& (LifeLines) - RIVER OF JORDAN | Peter, Paul & Mary : In The Wind - ROCKY ROAD | Peter, Paul & Mary : Album 1700 - ROLLING HOME | Peter, Paul & Mary : A Song Will Rise - SAN FRANCISCO BAY BLUES | Peter, Paul & Mary : PP M& (LifeLines) - SEPTEMBER SONG | Peter, Paul & Mary : Moving - SETTLE DOWN (Goin' Down That Highway) | Peter, Paul & Mary : Late Again - SHE DREAMS | Peter, Paul & Mary : In Concert - SINGLE GIRL | solariom | projektowaie korków piłkarskich | Fast Furious 6 | aaaaaaaaaaaaaaaaaa | _en_ | bia ko | Pan-Śmierć | Pan | Baron | Smierc | Pan Śmierć | Evan | 'Edyta Gorniak' | Kayah | Edyta Gorniak | pomysły na firmę | untergang | vincent | Biznes

Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi

Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.