Sprawdź ile procent masz tłuszczu Płeć: mężczyzna kobieta Obwód pasa (talii) w cm: Masa ciała w kg: sprawdź Hur har vi hamnat häregentligenHur kommer det sigAtt jag sitter här pĺ sängkantenVad har vi haft för ossGjort du och jag Det här hotellrummetKan knappast vara bokat idagEn sak är säker, det vet vi bĺda tvĺVad som än sägs, vad som än händer, sĺ är det bara sĺDet här har aldrig häntMin skjorta pĺ golvetVill inte förstĺ Finns det nĺgon förklaringSom kanske kan rädda mig ändĺJag mĺste ta en duschVakna till livKavajen är bortaVar är nycklarna till min bilEn sak är säker, det vet vi bĺda tvĺVad som än sägs, vad som än händer, sĺ är det bara sĺDet här har aldrig hänt
Obwód pasa (talii) w cm:
Masa ciała w kg:
sprawdź
Hur har vi hamnat häregentligenHur kommer det sigAtt jag sitter här pĺ sängkantenVad har vi haft för ossGjort du och jag Det här hotellrummetKan knappast vara bokat idagEn sak är säker, det vet vi bĺda tvĺVad som än sägs, vad som än händer, sĺ är det bara sĺDet här har aldrig häntMin skjorta pĺ golvetVill inte förstĺ Finns det nĺgon förklaringSom kanske kan rädda mig ändĺJag mĺste ta en duschVakna till livKavajen är bortaVar är nycklarna till min bilEn sak är säker, det vet vi bĺda tvĺVad som än sägs, vad som än händer, sĺ är det bara sĺDet här har aldrig hänt