Har inte vi gĺtt och tittat länge nog nu pĺ varann Kan du hĺlla dig för skratt Nu tar jag mod och kommer fram Jag ska stilla din nyfikenhet Ja, jag ska visa dig att du kan Lita pĺ mig
Du kan lita pĺ mig Ja ja ja du kan lita pĺ mig Du kan lita pĺ mig Ja ja ja du kan lita pĺ mig
Jag har en öppen famn, en tanke som är fri Jag vet vad jag gör Jag är inte bankdirektör
Du kan lita pĺ mig Ja ja ja du kan lita pĺ mig
Det är nya bud varje sekund Lĺt inte tiden vara kung Vi gör nĺnting Vad som helst Ta ett steg, sĺ tar jag tvĺ
Vi kan försöka med en konversation Ja, jag ska visa dig att du kan Lita pĺ mig Jag lovar dig
Du kan lita pĺ mig Ja ja ja du kan lita pĺ mig Du kan lita pĺ mig Ja ja ja du kan lita pĺ mig
Jag har en följsam hand Ett hjärta utan gräns Jag vet vad jag gör Jag är inte bankdirektör
Du kan lita pĺ mig Ja ja ja du kan lita pĺ mig
Det regnar fallskärmar Och vaga löften Undanflykter och slingranden Ja, luften är full av frĺgetecken Vart tog alla hjältar vägen?
Jag har en öppen famn, en tanke som är fri Jag vet vad jag gör Jag är inte bankdirektör
Du kan lita pĺ mig Ja ja ja du kan lita pĺ mig Du kan lita pĺ mig Ja ja ja du kan lita pĺ mig Ja ja ja du kan lita pĺ mig Ja ja ja du kan lita pĺ mig
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję.