FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1501 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Poprawiamy naturę
Trening + dieta // do konsultacji 
[powiadom znajomego]    
Autor "Trening + dieta // do konsultacji"   
 
Protec
 Wysłana - 2 wrzesień 2013 23:40        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Uznałem, że czas zrzucić trochę maćka a, że i kondycja niedomaga to zacząłem od delikatnego wejścia w temat. Aktualnie z takich, a nie innych powodów mogę to robić jedynie w domu, chociaż mam nastawienie, że to taki wstęp przed pójściem na normalne ćwiczenia/siłkę... Swoją kondychą nie chciałem sobie robić siary

Wybaczcie laicką nomenklaturę, ale brakuje mi trafniejszych słów

Plan ćwiczeniowy ułożyłem na podstawie własnego widzimisię + inspiracji branych z CF.
Lecę z tym koksem raz dziennie, średnio 45-50 minut, zacząłem tydzień temu więc i tak uznaję to za sukces

I Rozgrzewka - 15 minut
- rozciągnięcia,
- rozgrzewka stawów,
- trucht "w miejscu".

II Pakiet ćwiczeń wykonywanych w ciągu, później przerwa, następnie znowu runda...

3x taki zestaw (między powtórzeniami przerwa umożliwiająca złagodzenie zadyszki):

- pompki do oporu
- 20 brzuszków z obciążeniem
- 40 przełożeń Kettle'a (5kg) z lewej na prawą w pozycji półleżącej na plecach (to wziąłem z crossfit'a - widziałem takie ćwiczenie wykonywane piłką lekarską)
- 20 przysiadów z obciążeniem (5kg)

III Kettleball 5kg

- 20 wymach oburącz do poziomu (3 rundy, pomiędzy przerwy na złapanie oddechu)
- po 20 ugięć ramienia na jedną stronę

IV Wykroki

- 20 wykroków na każdą nogę

V Wyciskanie

- 2x 20 wycisków Kettle'ami 3kg na ławeczce

VI Rozciąganie

---------------

Wiem, że ten "plan treningowy" to taka amatorka, ale i tak jestem z siebie dumny, że się zmotywowałem i coś robię w temacie
Prosiłbym natomiast o jakieś korekty/rady/sugestie, które mógłbym realizować w zaciszu domowym :)

Dieta jest w sumie oparta na wytycznych dietetyka, przykładowo:

- śniadanie: mleko + płatki musli
- drugie śniadanie: jogurt pitny 0% / ewentualnie sok pomiodorowy - szklanka
- obiad: kasza/ryż + pierś kurczaka gotowana/smażona bez tłuszczu + surówka/sałatka (w wersji deluxe z sosem zrobionym z jogurtu 0%)
- podwieczorek: jogurt pitny 0% / ewentualnie sok pomiodorowy - szklanka / sorbet
- kolacja: pomidor+cebula+kapusta+ogórek zielony+tuńczyk w sosie własnym

Oczywiście w miarę możliwości butelka wody 1,5l na dzień...

Mam duży problem z trzymaniem wody w organizmie, stanowi ona nie mały fragment masy... Jakieś porady?

Pozdrawiam
______________________________
 
De Oppresso Liber

 
L3m0n
 Wysłana - 3 wrzesień 2013 00:52      [zgłoszenie naruszenia]

Facet ta dieta to chyba 40kg 13latki. Ten plan to tez bez przyszlosci, poza tym nie okrresliles czego oczekujesz. Idz na sfd, 3ms czytania poswwiec szczegolnie odzywianiu. 1.5l dziennie, chyba podczas treningu

Zmieniony przez - L3m0n w dniu 2013-09-03 00:54:20

Zmieniony przez - L3m0n w dniu 2013-09-03 00:56:16

 
Diya
Zbyt Zajebisty
 Wysłana - 3 wrzesień 2013 01:16      [zgłoszenie naruszenia]

pisał o redukcji (czas zrzucić trochę maćka)
_______________________________
 
[zalukaj.tv/polecony,2698050/] <- KLIK

 
P4tr1ck
 Wysłana - 3 wrzesień 2013 04:17      [zgłoszenie naruszenia]

na śniadanie zrób omlet jajka owsiane rodzynki/banan
na 2-3-4 posiłek jedz podobnie jak obiad z tym że ilości sobie odpowiednio poprzeliczaj
na chvj tyle jogurtów pitnych ?
_______________________________
 
Nie umiesz szczęścia zauważyć?
Może za wysoko patrzysz.

Ekspert -
 
Protec
 Wysłana - 3 wrzesień 2013 06:22       [zgłoszenie naruszenia]

Plan: redukcja i kondycja.

A te jogurty bo lubię 

No dobra temat jedzenia doczytam faktycznie na SFD
_______________________________
 
De Oppresso Liber

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

Trening + dieta // do konsultacji

Warto przeczytać: ----------InSSSoooPAKERZY------------- 53 | drżenie mięśni , szybkie zmęczenie , drętwienie mięśni | drążek | niedowaga | moj dziennik | stronka | Czy pływanie prostuje plecy? | Jaka kreatyna? | konkretna bomba | Trening codzienny ? | SW jak często ?? | KONDYCJA POMOCY:( | Pomocy+dziennik - nowe zdjecia - str. 6 | Podnoszenie na drążku | Ćwiczenie konkretnych partii mięśni. | ----------InSSSoooPAKERZY------------- 54 | gwiazdy porno | dziewczyny z druzyny 3 | clk w209 | brzytwa | klaudia el dursi | tankujesz | nike sweet classic | burdel jak znaleźć | avon | seks opowiesc | te tris | zdjęcia kobiet pod prysznicem | urban | Celebrity oops | biedaki | grzybki | linsday lohan | na sex foto | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0