Już jakiś czas szukałem furaka dla siebie. Opcje były różne, bardziej racjonalne i te trochę mniej. Padło na tą mniej , ale wiem, że z innego samochodu nie byłbym zadowolony.
Wyprodukowana w 1996. Większość swojego żywota przejeździła w Niemczech. Dzisiaj mi stuknęło 250 tys. Jest duże prawdopodobieństwo, że to oryginalny przebieg
Ogólnie dość zadbany egzemplarz, aczkolwiek ma 15 lat i idealny nie jest. Kilka rzeczy trzeba zrobić, ale z tym się liczyłem. Zresztą moje pedantyczne podejście do środków lokomocji nie pozwoli mi tego tak zostawić.
Z wyposażenia, to takie pierdoły jak 4 poduchy, ksenon, elektryka, automatyczna klima, tempomat, telefon, czujnik deszczu, zmieniarka CD, komputer itd.
Największa wada tego samochodu, to silnik.
2.0 (150 KM) szału nie robi, ale nie zależało mi na dużej pojemności i mocy. Od za******lania są motocykle. No chyba, że wkręcę się tak w temat, że wymienię kiedyś na jakiegoś potwora.
ładnie się prezentuję sog
_______________________________
" Z tej pary On wygral szostke w totka a ona...hmm powiedzmy, ze powinna zagrac jeszcze raz %-)" -rafee
O silnik się nie bój, zawsze możesz wrzucić coś delikatnie większego
Podoba mi się, aczkolwiek mając 12k wolałbym kupić e34 w zayebistym stanie, bałbym się, że e39 za taki hajs może mieć jakiś feler.
Jak się jeździ?
_______________________________
size does matter
Kvrwa sam rozważam kupno takiej bmw, każdy mówi że 2.0 to maksymalna pyta jaka może być w tym wozie ale 11sek to nie taka tragedia więc imo nie ma co narzekać, odemnie sogacz za furę bo zawsze mi się takie podobały.
_______________________________
"w USA mają tax zamiast vat-u" ~ tpawel
Spoko jaram sie, fajny kolor lubie niebieskie auta. Jedyne co bym zmienil to felgi na oryginalne bbs na jakisch wychodzila z fabryki I rzucil na glebe.
SG
_______________________________
Polakom gratulujemy ceny benzyny
Za takie pieniądze chciałem wypieszczone e34, ale trafił się ten. Oglądałem kilka i były to straszne rzeźby, ten jest naprawdę w przyzwoitym stanie. Mam papiery z Niemiec, na serwis itd, to samo jak była już w Polsce, jeszcze aktualne gwarancje na części i robociznę, więc ktoś coś z tym autem robił, a nie tylko jeździł.
Do zrobienia jest pompa od wspomagania, bo już dość hałasuje.
I pospawanie zderzaka przedniego + wymiana dolnych nadkoli (z czujnikiem temperatury)
Co do zmian, to na pewno wskakuje większa felga. Jeszcze się nie zdecydowałem na konkretny model, ale taka mi się podoba:
I zmiana kierunków na białe. Nic więcej nie chcę kombinować. Żadnych poliftowych świateł, zderzaków, nerek, m-paków. Tak wyjechał z fabryki i taki zostanie.
Felgi z linka spoko widzialem E38 na nich I wygladala spoko. Nie wrzycaj baialych kierownkow jak vhcesz serie utrzymac. Z bialymi dopiero bedzie wygladac wiejsko
_______________________________
Polakom gratulujemy ceny benzyny