FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 925 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Własny sklep internetowy 
[powiadom znajomego]    
Autor "Własny sklep internetowy"   

doska88
 Wysłana - 20 luty 2008 15:35        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam

Ostatnio pochłonęło mnie szycie torebek i portmonetek. Stwierdziłam, że sprzedawanie ich w internecie byłoby niezłym pomyslem i moze przyniesc niewieli zysk. Oczywiście moglabym to robić na allegro ale marzy mi się strona z własnymi produktami. Myslalam o zalozeniu sklepu internetowego ale tu zaczynaja sie schody. Czy w takim razie musze rejestrowac dzialalnosc i odprowadzac podatek nawet jesli zarobilabym miesiecznie kilkanascie albo kilkadziesiat zlotych? Jestem studentka, nigdzie nie pracuję wiec nie mam nawet NIP-u i jestem kompletnie zielona.

Moze orientuje się ktoś jakie sa wymogi prawne i ewentualne oplaty przy prowadzeniu niewielkiego sklepu internetowego, a nawet bardziej galeri autorskiej na ktorej mozna cos kupic.

Bede wdzieczna za konstruktywne odpowiedzi :)

Tyfus2008
 Wysłana - 20 luty 2008 18:36      [zgłoszenie naruszenia]

Witam!!!
Nie zakładaj żadnej firmy bo czeka Cie płacenie Zusu, na początek małego ale zawsze.
Sprzedawaj sobie na Allegro swoje produkty i na początek zobacz czy idzie na tym zarobić, jak sie da to dopiero możesz zacząć sie martwić o firme.

Na allegro można dorobić naprawde ładny grosik, ale trzeba uważać żeby nie przesadzić bo skrbówka może ścignąć.

Ale jak będziesz miała właśnie taki problem (skarbówka) to znaczy, że czas zalegalizować działalność.

Na początku pomyśl co sprzedawać i czy wogóle ktoś kupi twoje towary a potem jak już będziesz miała rozeznanie co idzie a co nie, wtedy pomyśl o firmie.

impossible is nothing

Vivan