FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 8543 razy ¬

ROZRYWKA | Militaria
Wiatrówka za małe piniądze 
[powiadom znajomego]    
Autor "Wiatrówka za małe piniądze"   

Clow
 Wysłana - 22 sierpień 2011 14:23        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam, mam zamiar kupić jakąś niedroga wiatrówkę. Taka do postrzelania kila razy w roku z siostrzeńcami. Przyznaję się jestem zielony w tym temacie i mam pytanie czy warto kupic sprzęt za ok 200 zl ? (allegro/bron.pl/ militaria.pl). Chodzi mi o wiatrówke + luneta + pokrowiec

BogdanNew
 Wysłana - 16 wrzesień 2011 20:47      [zgłoszenie naruszenia]

Ja mam kupioną właśnie za niewielkie pieniądze i jestem zadowolony.Luneta jest nieprzydatna przy takim sprzęcie.Sprężyna trzęsie i się przestawia zgranie.Ale po za tym problemem jest OK.Najważniejsze to naciąg sprężyny dźwignią, nie lufą!

BogdanNew

ElPadrino
 Wysłana - 30 wrzesień 2011 15:18      [zgłoszenie naruszenia]

BogdanNew - masz na myśli boczny naciąg ?

do autora - polecam krótką wiatrówkę-pistolet Desert Eagle Compact ze względu na celność i moc strzału - w tej kategorii cenowej co podałeś niczego lepszego nie kupisz

luger08
 Wysłana - 10 listopad 2011 23:23      [zgłoszenie naruszenia]

Witam, jak to jest z tymi wiatrówkami,kiedyś aby mieć z lufą gwintowaną trzeba było mieć pozwolenie na broń a teraz co druga jest gwintowana to jaką ściema czy co????

Mercedes sec

LilPeneros
 Wysłana - 11 listopad 2011 13:41      [zgłoszenie naruszenia]

Teraz robią z gwintowaną lufą i skoro możesz je mieć bez pozwolenia, to kupuj śmiało, bo wszystko jest na legalu.

[http://www.youtube.com/watch?v=Iuhtd2X7FdI]

luger08
 Wysłana - 11 listopad 2011 16:01      [zgłoszenie naruszenia]

No tak ale nie rozumiem tego mniejsza siła na wylocie czy ten gwint jakiś inny że teraz można mieć taki sprzęt

Mercedes sec

minner
SZPIEG
 Wysłana - 11 listopad 2011 16:37      [zgłoszenie naruszenia]