FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 19719 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
Wieczor Kawalerski / Panienski 
[powiadom znajomego]    
Autor "Wieczor Kawalerski / Panienski"   
 
ojojoj
 Wysłana - 19 sierpień 2009 13:52      [zgłoszenie naruszenia]

i to jest ta straszna rzecz o ktorej nie chcialas opowiadac na forum?
_______________________________
 
Woda po kolana po nocnej burzy. Wywiad z powodzianami.
(dziennikarka) Jak myślicie skad wzięło sie tu tyle wody?

 
Paczek_90
 Wysłana - 19 sierpień 2009 13:53      [zgłoszenie naruszenia]

A po co wam było wiedzieć, że miałam wypadek?:(

Znawca -
 
ojojoj
 Wysłana - 19 sierpień 2009 13:56      [zgłoszenie naruszenia]

ojej ,a to taka wstydliwa sprawa?
_______________________________
 
Woda po kolana po nocnej burzy. Wywiad z powodzianami.
(dziennikarka) Jak myślicie skad wzięło sie tu tyle wody?

 
Paczek_90
 Wysłana - 19 sierpień 2009 13:57      [zgłoszenie naruszenia]

Nie tyle wstydliwa co wg mnie prywatna.

Znawca -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 19 sierpień 2009 14:08      [zgłoszenie naruszenia]

jakby byla taka prywatna to bys pod wplywem nacisku w koncu tego tu nie napisala

jak z takiego powodu-ok mozna wytrzymac z bolem serca no ale mozna tyle, ze ty twierdzisz, ze moglabys przestac mu dawac, bo nie jest z toba dla seksu. takie "sprawdzenie" to zadne sprawdzenie-powiedz mu teraz, ze konczycie z seksem na pol roku. mysle, ze bez stojacej za toba przyczyny zdrowotnej nie bylby juz taki chetny na tego typu uklad

ale oczywiscie-on z toba nie jest dla seksu

 
Paczek_90
 Wysłana - 19 sierpień 2009 14:12      [zgłoszenie naruszenia]

Wiesz kle0_ dla mnie takiej dużej różnicy nie ma. Wytrzymał bez i nie zostawił ani nie rvchał innej na boku. Myślę, że teraz też by wytrzymał.Ale skoro mogę to nie będę sobie tego odmawiać bo to lubię:)

Znawca -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 19 sierpień 2009 14:27      [zgłoszenie naruszenia]

"Myślę, że teraz też by wytrzymał."

Lepiej zostaw to profesjonalistom, rili

 
Paczek_90
 Wysłana - 19 sierpień 2009 15:50      [zgłoszenie naruszenia]

Co mam zostawić profesjonalistom?

Znawca -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 19 sierpień 2009 16:14      [zgłoszenie naruszenia]

myslenie

 
rafee
 Wysłana - 19 sierpień 2009 16:44      [zgłoszenie naruszenia]

anc_kozak: Moze na swoj pojade na Ibize

Duzo tu *******enia o tym co komu wolno a kto jest pod pantoflem. Kawalerski juz w sobote i tak naprawde chyba bedzie standard taki jak w filmie KAC VEGAS
_______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 33 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Wieczor Kawalerski / Panienski

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
 
Warto przeczytać: Jak subtelnie powiedzieć... | Problem | tylko ja tak mam, czy ktos jeszcze? | Mały podstęp co o tym myslicie ? | Ślub nie musi być drętwy | Co sądzicie Dziewczyny no Panowie też?:) | jak odzyskać ukochaną | głupie czy normalne? | o so chosi | boli mnie to!!! | Wyjazd nad morze a milosc | Takie cos na pierwszej randce?! | I bądź mądry ... | Co mam myśleć o takim zachowaniu ? | Pomozecie ? | Czy moja dziewczyna jest normalna? | fellatio | Przenikanie się świata realnego i fantastycznego w literaturze Określ, jaką funkcję pełni to zjawisko w wybranych utworach literackich | kuba | bezpłatne | Londi | młot na czarownice | astrologia | Julia Volkowa | doA,adowanie heyah | przyA,apany | roksa nagrywa | enginego | betfair | magda wójcik | piosenki do tańczenia | fluoxetin | kemesO | Biting Elbows | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0