FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 42083 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
Wybielanie odbytu 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Opcja Wyniki Głosuj
Wybielanie analne jest OK 
Wole kakaowe oko 
W zyciu golej dupy nie widzialem.... 
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
Autor "Wybielanie odbytu"   
 
rafee
K U R E W I C Z
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 11:56    | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Jest to juz dosc oklepany temat w stanach i w bardziej rozwinietych krajach europy niz Polska, ale nie mozna nie podjac tego tematu

ja szczerze mowiac uslyszalem o tym w zeszlym tygodniu bedac na urlopie w Szwecji. Jest to podobno szał wsród mlodych szwedek.

Wybielanie analne - wybielanie skóry wokół odbytu stosowane przez ludzi o jasnej karnacji, w celach kosmetycznych. W zabiegu tym wykorzystuje się kremy, zawierające około 20% hydrochinonu jako substancji aktywnej. W środkach wybielających skórę używana jest też rtęć (jednak stosowanie jej jest zabronione w wielu krajach) czy kortykosteroidy. Istnieją także alternatywne środki wybielające. Idea zabiegu opiera się na zmniejszeniu produkcji melaniny, a także utlenieniu tej już wyprodukowanej, co czasowo wybiela skórę. Sama procedura, znana i stosowana dla innych rejonów ciała, została wtórnie zaadaptowana do wybielania odbytów.

W odcinku serialu Dr. 90210 na kanale E!, pornogwiazda Tabitha Stevens poddaje się zabiegowi wybielania odbytu w salonie w San Fernando Valley. Zabieg został także spopularyzowany przez inne gwiazdy filmów pornograficznych. (C) wikipedia


W Polsce chyba nie jest to zbyt popularne, ale kto wie czy w niedalekiej przyszlosci bedzie to standardem jak golenie pach czy nóg.
Ja jestem za
______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

Ekspert -
 
nupel
lachoniator
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 11:58     
 Usunięta przez nupel za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
Ekspert -
 
gregpoliti
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 11:58      [zgłoszenie naruszenia]

w Polsce ku.rwa kryzys. kto tu o wybielaniu dupy myśli?

 
elvisiak
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 11:59      [zgłoszenie naruszenia]

Musze namówić moją lejdi do tego
_______________________________
 
Zjedz tę żabę!

Znawca -
 
nupel
lachoniator
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 11:59      [zgłoszenie naruszenia]

w Polsce ku.rwa kryzys. kto tu o wybielaniu dupy myśli?


))))))
_______________________________
 
WybrzydzoSS....... nie dupiSS

""Nastepny fifaraka sie znalazl, straznik teksasu ****a silesia figter i nieugiety prze ****""
[www.famewear.pl]

Ekspert -
 
rafee
K U R E W I C Z
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 12:02      [zgłoszenie naruszenia]

Podczas kryzysu jest zawsze najwiekszy przyrost naturalny wiec skoro sie *******a to czemu nie ekskluzywnie ?
_______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

Ekspert -
 
Wojtkuuu
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 12:03      [zgłoszenie naruszenia]

ładnie sie niektórym w dupie poprzewracało, żeby wybielać swoje kakało

głosuje na perskie oko
_______________________________
 
życietoniejebajka!

Znawca -
 
elvisiak
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 12:05      [zgłoszenie naruszenia]

A czemu? Dobry pomysł, imo. Na urodziny wybielanie dupy jej kupie
_______________________________
 
Zjedz tę żabę!

Znawca -
 
funkadelic
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 12:09      [zgłoszenie naruszenia]

Widziałem to już kiedyś na efukt

[http://www.efukt.com/2026_Anal_Bleaching.html]

Znawca -
 
gothic666
Elfen Lied
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 12:09      [zgłoszenie naruszenia]

j/w

_______________________________
 
<3<3 Revy <3<3

 
Kukułek
 Wysłana - 29 czerwiec 2009 12:23      [zgłoszenie naruszenia]

Róbta co chceta.

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 11 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Wybielanie odbytu

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 
Warto przeczytać: Wibrująca ***** :) | Brak ochoty na seks podczas poznawania nowej panny %) | Czy aktorom staje ? | "Brak tego ostatniego podania" | Mocny orgazm. Od przodu czy od tyłu? | lepiej ostro czy powoli? | Pierwszy raz z "panią do towarzystwa" | tabletki a kończenie w srodku | Stosunek podczas 4 dniu cyklu | fałszywe dziwki | Pytanie - durex performa | Wygodne i obłudne dziewczyny | antykoncepcja niehormonalna | coś nie tak %) | Taniec | Problem ze wzwodem | audiobook | JURI | BIZNES | django | sosik ruchal dominike | żelazo | mauamaja | celebrytki | wstawianie filmów youtube | main kampf | Marta Żmuda Trzebiatowska | Ojciec_wedkarz | Ojciec wedkarz | TURBOX | idealne sylwetki | wwwamppl | nuru masaż | rolex | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0