FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4551 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Motoryzacja
Wybita szyba, a AC 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Wybita szyba, a AC"   

zenek_m
 Wysłana - 2 grudzień 2012 13:10        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam

Dziś rano przywitała mnie niemiła niespodzianka, mianowicie zastałem wybitą boczną szybę w aucie (Fiat Brava '99). Auto posiada wykupione AC. Dodam że jestem zielony w kontaktach z ubezpieczycielem (pierwsza szkoda). Zgłosiłem szkodę przez internet, termin oględzin mam dopiero na środę, ale 3 dni bez auta są słabą perspektywą, w dodatku trzymam pod domem praktycznie otwarty samochód .

Jak to zrobić w ten sposób, żeby jak najszybciej wstawić szybę i dostać kasę z AC? Mogę olać tego likwidatora i pokazać mu już naprawiony samochód z rachunkami, czy mam na niego czekać? A może mam się zgłosić jutro do zakładu rekomendowanego przez ubezpieczyciela (PZU) i tam już wszystko załatwią? Poradźcie co mam zrobić.

"Nie szanuję natomiast kvrew, które to kvrwy niestety mają w zwyczaju dla własnych
korzyści kobiety udawać. Nie wierzę również w resocjalizację kvrwy w kobietę."
- mlkv

GrOOve
 Wysłana - 2 grudzień 2012 14:30       [zgłoszenie naruszenia]

Ja myślę, że najpiej zadzwonić do ubezpieczyciela.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Wybita szyba, a AC