FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4080 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Wymiana Zwrotnicy - fiat 126p 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Wymiana Zwrotnicy - fiat 126p"   
 
iLight
świetlisty
 Wysłana - 4 grudzień 2007 16:26       
 
Przeniesiona przez Banan z działu 'Garaż'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Orientuje sie ktos gdzie moge znales krok po kroku opis jak wymienic zwrotnice w "maluchu" ? Strasznie mi to potrzebne...

 
Termitek
Little boy
 Wysłana - 4 grudzień 2007 17:42      [zgłoszenie naruszenia]

a nie lepiej kupic nowego malucha
_______________________________
 
...

 
phantoomm
Fanta
 Wysłana - 4 grudzień 2007 19:55      [zgłoszenie naruszenia]

Wiem ze zwrotnice to sa na torach
_______________________________
 
"no tak niestety jest, ze 3 lata ciężkiego zapierdalania, ale wiesz koninktura to sie zapieprzalo po 22h
"Boże chroń mnie przed przyjaciółmi bo przed wrogami sam się uchronię"
MKD- macie dla odmiany ladna sztunie
Piolek- juz wole tych chłopaków

Znawca -
 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 4 grudzień 2007 21:00      [zgłoszenie naruszenia]

Prościej bedzie nowego kupic :)
_______________________________
 
"No i chuj, ważne że poruchał he he kurwa razdwatrzy"

 
iLight
świetlisty
 Wysłana - 5 grudzień 2007 01:35      [zgłoszenie naruszenia]

nie chodzi o kupno, po prostu mam egzamin zawodowy w poniedzialek i wiem ze bede mial wykonanie wymiany zwrotnicy...

 
iLight
świetlisty
 Wysłana - 9 grudzień 2007 13:57      [zgłoszenie naruszenia]

heeelllpp...

 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 9 grudzień 2007 22:10      [zgłoszenie naruszenia]

zooooosssttttaawwww teeellleeeefffooonn!!!!!!!!!












_______________________________
 
"No i chuj, ważne że poruchał he he kurwa razdwatrzy"

 
iLight
świetlisty
 Wysłana - 10 grudzień 2007 11:54      [zgłoszenie naruszenia]

chvj, zdalem jakos poszlo ;)
Ciezko bylo ale dalem rady, thx za pomoc... :D

 
phantom666
 Wysłana - 22 grudzień 2007 21:55       [zgłoszenie naruszenia]

Ale przeciez nikt ci nie pomogl ?
_______________________________
 

[http://www.insomnia.pl/Troche_mojej_tworczosci_%2E%2E%2E-t208568.html]

dupowóz - [http://www.insomnia.pl/Nissan_Almera_N15-t584576.html]

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Wymiana Zwrotnicy - fiat 126p

Warto przeczytać: ceny motorow | sprzedaje motocykl - jakie papiery? | jazdy :p | problem z bmw 320 | nowa caliberka??? | Chrysler concorde | Mercedes od Blachy | przekladka silnika | znacie fajne kombiaki? | numery rejestracyjne auta a dane własciciela | Kultura kierowców | taryfikator | Moto-poranek part 2%-) | CALIBRA %-) felgi prosze o pomoc | Panowie jak ominac A2 Łódź - Poznań ??? | Przedładka silnika w golfie mk2 1.6 TD | miss mokrega podkoszulka | mokrego podkoszulka | cava cava | riese | nie dla os b | nie dla os b | Ma ,gorzata Werner | be_delicious | chor .zy | nie dla os b | torba na rami | dojrzałe | plusy polski w ue | maxley | savatsEPARK f16 s40 | kozak ze wsi | ostry film dla ostrego typa | uwzględniając wspólne cechy typów związków chemicznych | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2018 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0