FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 13892 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Nauki Ścisłe
Zadania z fizyki problem 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Zadania z fizyki problem"   

morwin25
 Wysłana - 6 styczeń 2010 18:59        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Wiatm serdecznie mam pwenien problem z zadaniami.
Jestem totalnie zielony na temat fizyki ale niestety musze zrobić te 17 zadań ale nie wiem jakie wzory podstawić.
Czy ktoś chciałby pomóc w udzieleniu wskazówek?
Odpowiedzi na te wszystkie pytania mam ale nie wiem jak wyprowadzic wzory

A to lista zadań:
1.PasaŜer pociągu, poruszającego się z prędkością 15m/s, zauwaŜył, Ŝe drugi pociąg o
długości 210m ( jadący w przeciwnym kierunku) minął go w ciągu 6s. Znaleźć prędkość
drugiego pociągu.
3.Znaleźć czas przejazdu do góry pichura stojącego na schodach ruchomych, jeŜeli wiadomo,
Ŝe przy jednakowej prędkości piechura względem schodów wejdzie on na górę po
schodach nieruchomych w ciągu t1=120s, a po schodach ruchomych w ciągu t2=30s.
4.Znaleźć czas przelotu samolotu między punktami odległymi od siebie o 500km, jeŜeli
prędkość samolotu względem powietrza v1=100m/s, prędkość przeciwnego wiatru,
skierowanego pod kątem α=300 względem kierunku ruchu samolotu, v2=30m/s.
5.Znaleźć prędkość przeciwnego wiatru, jeŜeli podczasruchu autobusu z prędkością v1 =
15m/s krople deszczu, których pionowa składowa prędkości v2=10m/s, tworzą na szybach
bocznych autobusu pasma odchylone od pionu o kąt 300.
6.Samochód porusza się z prędkością v1=25m/s. Na drodze s=40m jest hamowany i zmniejsza
swą prędkość do v2=15m/s. Zakładając, Ŝe ruch samochodu jest jednostajnie zmienny,
znaleŜć przyspieszenie i czas hamowania.
7.Znaleźć prędkość początkową, z którą wyrzucono ciało pionowo do góry, jeŜeli na