FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3396 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Zainteresowanie nieznajomej 
[powiadom znajomego]    
Autor "Zainteresowanie nieznajomej"   
 
Korfanty
 Wysłana - 10 październik 2005 19:52        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam wszystkich.. poważnym

Z góry chciałbym prosić u ludzi z wyjątkowym poczuciem humoru (ja rozumiem że musicie się nim pochwalić ale..) o nie demonstrowanie go w tym własnie poscie. (Czy znajdą się jacyś debile..?)

A teraz sedno. Chodzi mi o to..

Czy wiecie co fajnie działa na dziewczyny, nieznajome, np koleżanki z innych klas spotykane na szkolnym korytarzu Chodzi mi o sytuacje jeszcze przed poznaniem. Wiadomo, spojrzenia, uśmiechy.. ale, czy dziewczyny nie wkurzają się gdy są zbyt często obserwowane, praktycznie na każdym kroku, jak poznać czy dziewczyna jest zainteresowana jakimkolwiek kontaktem? Mam nadzieję że zostanę dokładnie zrozumiany, i dostanę kilka cennych wyjaśnień i rad

Może znacie jakieś strony na ten temat?

pozdrawiam
______________________________
 
"w życiu piękne są tylko chwile"

 
ferry
 Wysłana - 10 październik 2005 19:54      [zgłoszenie naruszenia]

Ekspert -
 
Korfanty
 Wysłana - 10 październik 2005 19:56      [zgłoszenie naruszenia]

Dzięki Stary, bardzo mi pomogłeś!
_______________________________
 
"w życiu piękne są tylko chwile"

 
shineonyou
 Wysłana - 10 październik 2005 19:57      [zgłoszenie naruszenia]

ja ci powiem jedno, ze kobiet nigdy nie wsadzisz do jednego garnka, nie jestes w stanie okreslic co dziala na poszczegulna kobiete bo kazda ma inny charakter, jednej mozesz zaimponowac czyms a druga od siebie tym samym odsuniesz....
na wyczucie...
najlepiej podejsz i spytaj sie - hej co slychac?
pzdr
_______________________________
 
m,,m

 
rejtas
 Wysłana - 10 październik 2005 20:02      [zgłoszenie naruszenia]

podejdź i złap ją za cyca to zwrócisz uwagę

wierzcie lub nie u mnie w klasie w średiej był koleś co chodził i łapał panny za cyce inna sie śmiała inna dała w mordę ale przypał niezły albo idziemy za panną a ten ją za dupe ta się odwraca i widzi depili co się brechaja
_______________________________
 
Extasy

Znawca -
 
slonce_m
ŻABCIA
 Wysłana - 10 październik 2005 20:03      [zgłoszenie naruszenia]

po prostu próbuj różnych opcji - spontanicznie
_______________________________
 
..:Była Moderator Działu SEKS:..

..:Żonka i Mama:..

Ekspert -
 
ferry
 Wysłana - 10 październik 2005 20:06      [zgłoszenie naruszenia]

Ekspert -
 
Korfanty
 Wysłana - 10 październik 2005 20:11      [zgłoszenie naruszenia]

No tak, każda jest inna. Ale..

Czy jeżeli dziewczyna odwazajemnie częste spojrzenie równie często, praktycznie w każdej sytuacji, kiedy chłopak jest w zasięgu wzroku, to znaczy..

a) albo też jej się podoba
b) albo myśli co za kretyn, kiedy się wkońcu odczepi

??
_______________________________
 
"w życiu piękne są tylko chwile"

 
shineonyou
 Wysłana - 10 październik 2005 20:21      [zgłoszenie naruszenia]

w moim przypadku:
raczej staram sie nie zwracac uwagi na kretynow a juz wogole nie przyciagac ich wzroku i odwzajemniac spojrzenia
_______________________________
 
m,,m

 
RAKETA
 Wysłana - 10 październik 2005 20:21      [zgłoszenie naruszenia]

c) albo jaki on brzydki

 
Raptor10
 Wysłana - 11 październik 2005 11:46      [zgłoszenie naruszenia]

FEROMONY kup sobie w sexschopie takie małe jak perfumy bodajże Lure sie nazywają tylko nie pomyl sie i weź męskie
_______________________________
 



_SFD JUJITSU TEAM_

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 4 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Zainteresowanie nieznajomej

Strony: 1 2 3 4