FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemylenia seks

∑ temat zosta odczytany 7288 razy ¬

ROZRYWKA | Mio
Zakochalem sie w dziewczynie z internetu 
[powiadom znajomego]    
Autor "Zakochalem sie w dziewczynie z internetu"   

Azazal
 Wysana - 30 wrzesie 2017 18:23        | zgo naruszenie regulaminu

Sprawd ile procent masz tuszczu

Ona mi pisala zebym sie w niej odkochal jak najszybciej i nigdy sie nie zakochal w nikim bo zakochanie to cierpienie. Cierpie gdy do mnie nie pisze a ona zabiegana jest a ja wrecz przeciwnie, jestem bogatym dzieckiem.

Postawi mnie ktos do pionu albo napisze co o tym mysli, pls

Pshym
 Wysana - 1 padziernik 2017 00:51      [zgoszenie naruszenia]

Dam Ci rad, bardzo dobr, bardzo skuteczn, ale jak jeste bogaty to musisz za to zapaci

Szlachta nie pracuje.

Azazal
 Wysana - 1 padziernik 2017 09:24      [zgoszenie naruszenia]

Nie szukam rad, jestem muzykiem :D

hulio
 Wysana - 1 padziernik 2017 16:51      [zgoszenie naruszenia]

musisz uziemi te uczucia, a jest na to jeden sposb - niech Ci przele nagranie jak robi kup, w kocu chciaa eby si odkocha to niech Ci w tym pomoe :)

Azazal
 Wysana - 1 padziernik 2017 17:58      [zgoszenie naruszenia]

****a dobre kiedys pisalismy na tematy kupy pisalem ze mam zamiar tak jesc zeby nie robic kupy a ona ze to dobry temat do rozmowy, ona jest weganka i sam tera staje sie weganem...

hulio
 Wysana - 1 padziernik 2017 18:03      [zgoszenie naruszenia]

Czyli na pewno robi zielone kupy, a takie s jeszcze obrzydliwsze... Namw j koniecznie na ten film.
Twoje uczucie Ci niszczy i upokarza, no chyba, e co z tego bdzie, ale skoro ona kazaa Ci sie odkocha to raczej nie.

Azazal
 Wysana - 1 padziernik 2017 18:28      [zgoszenie naruszenia]

nie no, nie pisala mi doslownie odkochaj sie we mnie tylko zebym sie nie zakochiwal nigdy bo to niszczy