FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5044 razy ¬

ROZRYWKA | Miłość
Zakochalem sie w dziewczynie z internetu 
[powiadom znajomego]    
Autor "Zakochalem sie w dziewczynie z internetu"   

Azazal
 Wysłana - 30 wrzesień 2017 18:23        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Ona mi pisala zebym sie w niej odkochal jak najszybciej i nigdy sie nie zakochal w nikim bo zakochanie to cierpienie. Cierpie gdy do mnie nie pisze a ona zabiegana jest a ja wrecz przeciwnie, jestem bogatym dzieckiem.

Postawi mnie ktos do pionu albo napisze co o tym mysli, pls

Pshym
 Wysłana - 1 październik 2017 00:51      [zgłoszenie naruszenia]

Dam Ci radę, bardzo dobrą, bardzo skuteczną, ale jak jesteś bogaty to musisz za to zapłacić

Szlachta nie pracuje.

Azazal
 Wysłana - 1 październik 2017 09:24      [zgłoszenie naruszenia]

Nie szukam rad, jestem muzykiem :D

hulio
 Wysłana - 1 październik 2017 16:51      [zgłoszenie naruszenia]

musisz uziemić te uczucia, a jest na to jeden sposób - niech Ci prześle nagranie jak robi kupę, w końcu chciała żebyś się odkochał to niech Ci w tym pomoże :)

Azazal
 Wysłana - 1 październik 2017 17:58      [zgłoszenie naruszenia]

****a dobre kiedys pisalismy na tematy kupy pisalem ze mam zamiar tak jesc zeby nie robic kupy a ona ze to dobry temat do rozmowy, ona jest weganka i sam tera staje sie weganem...

hulio
 Wysłana - 1 październik 2017 18:03      [zgłoszenie naruszenia]

Czyli na pewno robi zielone kupy, a takie są jeszcze obrzydliwsze... Namów ją koniecznie na ten film.
Twoje uczucie Cię niszczy i upokarza, no chyba, że coś z tego będzie, ale skoro ona kazała Ci sie odkochać to raczej nie.

Azazal
 Wysłana - 1 październik 2017 18:28      [zgłoszenie naruszenia]

nie no, nie pisala mi doslownie odkochaj sie we mnie tylko zebym sie nie zakochiwal nigdy bo to niszczy